11:13Midyat mutfağı ve el sanatları, kadın emeğiyle turizme kazandırılıyorOlay, dün ilçede bulunan Dr. Nuri Bayar Caddesi’nde meydana geldi. Sakarya Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı zabıta ekipleri, esnaf ve vatandaşların şikayeti üzerine cadde üzerinde çilek satışı yapan seyyar satıcının yanına gitti.
Seyyar satıcı, hakkında işlem başlatan zabıta ekiplerine tepki göstererek yanındaki kişiyle birlikte saldırdı. Yaşanan arbede sırasında 2 zabıta personeli yaralandı. İhbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edilirken, kavga çevredeki esnafın araya girmesiyle son buldu. Yaralanan zabıta personelleri hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı. Yaralılardan birinin başına 5, diğerinin ise 2 dikiş atıldığı öğrenildi.
Polis tarafından gözaltına alınan 2 şüpheli tutuklanarak cezaevine gönderildi. Yaşanan arbede, çevrede bulunan vatandaşlar tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.
05:07Üniversite öğrencilerinden GPS sinyali olmadan çalışan İHA
01:14Ayı ile 3 yavrusu Kösedağ'ın zirvesinde dronla görüntülendi
07:51İHA teknolojisi eğitimi için Türkiye’yi seçen Ekaterina, takımıyla dünya 3’üncüsü oldu
03:13Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
02:19Şişli’de sokakta taciz iddiası; şüpheli fırında ekmek yaparken yakalandı: 'Lütfen sesinizi çıkarın'
04:01İzmirli şampiyon judocuların hedefi Avrupa'da madalya
09:28Muğla'da üretilen yaban mersini ihraç ediliyor, turistler dalından topluyor