02:01Fatih Laleli'de mağazanın çatısından kopan parçalar sokağa düştüSu sıkıntısı yaşayan iller arasında yer alan Sivas'ta, altyapıda kayıp kaçağın önüne geçmek ve halkın daha sağlıklı içme suyu kullanabilmesi için belediye tarafından çok sayıda cadde ve sokakta çelik su boruları değiştirildi. Birçoğu sağlıksız olan ve tamamen çürüyen su borularını vatandaşların görmesi için Atatürk ve Kongre Müzesi bahçesinde sergilenmeye başladı.
Belediye Başkanı Adem Uzun, yardımcıları Esra Meran Uslu ve Rahman Kaan Başlan ile birlikte, müze bahçesinde sergilenen çürük su borularını inceledi. Vatandaşların eski borular nedeniyle sağlıksız içme suyu tüketmek zorunda kaldığını ve artık boruların tehlikeli olmaya başladığını belirten Başkan Uzun, "Son 1,5 yıl içerisinde 22 kilometre yağmur hattı, 32 kilometre kanalizasyon hattı ve 64 kilometre içme suyu hattını değiştirdik. Hedefimiz bundan sonra Sivas'ın bir daha su sıkıntısı yaşamamasıdır. Sivas halkı unutmasın, altyapı çalışmaları sırasında boru değişimi nedeniyle yapılan 24 saat su kesintilerinin nedenini görsün istedik. Bunlar hafızalara kazınsın istiyorum. Bizim amacımız ve derdimiz Sivas halkı bizim bu yaptığımız çalışmaları görsün ve desteklesin. Sokakları ve esnafları geziyorum. Çalışmaların yapıldığı yerlerde esnafı ziyaret ediyorum. Vatandaşlardan anlayış da bekliyorum. İş bittikten sonra boruyu çıkarıp caddenin ortasına koyuyorum. Sonra gelip vatandaşlar bize teşekkür ediyor" dedi.
08:14Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
02:36Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
00:29İş yerinin önünde otururken kamyonet çarptı; kaza kamerada
01:21‘Daha 17’ Dünya Kupası'nı geride bıraktı
01:33Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi
06:1412 yaşındaki 12 arkadaş, bisikletleriyle sokak sokak dolaşıp, 3 ayda 40 poşet çöp topladı
02:26Fatih'te Moldovalı skuter sürücüsünün hayatını kaybettiği kaza kamerada