04:09Doktorların 'yürüyemeyebilirsin' dediği Tarık, ölümden döndüğü motosiklete 5 yıl sonra yeniden bindiOlay, dün sabah saatlerinde Sultanbeyli Necip Fazıl Mahallesi'nde yaşandı. Sultanbeyli İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı ekipler, yürütülen bir çalışmayla ilgili bilgisine başvurmak için emniyete götürülmek istendiği S.Ö.'yü polis aracına bindirdi. S.Ö., iki polis memurunun aynı araca geçmesinin ardından arka sağ kapıyı açıp hızla uzaklaştı. O anlar güvenlik kamerasına yansıdı. S.Ö.'nün olaydan kısa bir süre sonra Ahmet Yesevi Polis Merkezi Amirliğine geldiği belirtildi. Herhangi bir suçtan aranmadığı kaydedilen S.Ö.'nün işlemlerinin ardından emniyetten ayrıldığı ifade edildi.
04:29Red Bull Tahtada Kal etkinliği Antalya’da yapıldı
05:07Bitlis'te tarihi doku ve doğal güzellikler bir arada
04:19Tedavisi için 700 bin TL gereken Bünyamin: Arkadaşlarım gibi koşmak istiyorum
00:06Ukrayna: Rusya, limanlarımıza doğru hareket eden ticari gemilere saldırı düzenledi
01:54Güven Sağlık Grubu’ndan çocuklara özel şenlik
06:53Keşfettiği bitki türüne eşinin adını verdi
01:00Otomobilin altında kalmaktan son anda kurtuldular