05:30İskender Pala’nın kaleme aldığı ‘Şiirin Sultanları’ okurlarla buluştuTekirdağ Gençlik Merkezi öğrencileri, orman yangınlarında görev alan Orman İşletme Müdürlüğü personeline teşekkür ziyaretinde bulundu. Orman İşletme Müdürlüğü'nün Kumbağ Mahallesi'ndeki merkezindeki kahvaltıda orman işçileriyle bir araya gelen öğrenciler, yazdıkları teşekkür mektuplarını okudu. Öğrencilerden Aybüke Hüma Canik, "Ormanlarımızın yanmaması için çok gayret gösterdiniz. Hiçbir zaman azminizi kaybetmediniz ve gönülden çalıştınız. Zor ve tehlikeli bir görev üstleniyorsunuz. Belki sizler olmasaydınız hayvanların bir evi, bir yaşam alanı olmayacaktı. Lütfen kendinize dikkat edin, bizler hep sizin yanınızdayız" ifadelerini kullandı. Öğrencilerden Emine Nur Çömlek ise orman işçilerinin canlarını hiçe sayarak mücadele ettiğini belirterek, teşekkür etti. Okunan mektupların ardından öğrenciler, yazdıkları mektupları orman işçilerine teslim etti. Öğrencilerin destek ziyaretinden memnun olduklarını dile getiren orman işçileri, öğrencilerin sorularını yanıtlayıp, yaptıkları çalışmaları anlattı.
04:4422 dakikada Pi sayısının virgülden sonraki 5 bin basamağını ezbere okudu
08:10Lise öğrencileri, atık elektronik eşyalardan akıllı mikroskop üretti
00:33Esenyurt'ta evinin önünde uğradığı silahlı saldırıda hayatını kaybetti; cinayet anı kamerada
01:30Küre Dağları Milli Parkı'ndaki yaban hayatı fotokapanla görüntülendi
07:23Gelibolu Sualtı Parkı'nda tarihi batıklar Derin Miras projesi ile korunacak
06:38ABD'den Türkiye'ye tedavi için geldi, Bursa Şehir Hastanesi'nde sağlığına kavuştu
01:02Bankada işlem yaparken üzerine kedi düştü; o anlar kamerada