00:31Yüksek maliyetli ilaçları yurt dışına kaçıran şüphelilere 6 ilde eş zamanlı operasyon: 19 gözaltıYoğun kar yağışının yaşandığı kış sezonunun ardından havaların ısınması ile Ağrı Dağı'na tırmanışlar başladı. Bölgeye gelen yerli ve yabancı dağcılar, rehberler nezaretinde zirve yürüyüşü yapıyor. Bulgaristan'dan gelen 10 kişilik grup, Türkiye Dağ Kayağı Federasyonu Dağ Kayağı Antrenörü Selçuk Taş rehberliğinde Ağrı Dağı'na tırmandı. 3300 rakımdan tırmanışa başlayan grup, hava şartlarının da iyi olması nedeniyle yaklaşık 12 saatte zirveye ulaştı. Yaklaşık 1,5 metre kalınlığında kar bulunan zirvede bol bol fotoğraf çekip görüntü alan dağcılar, dönüş yolculuğuna geçti. Bazı dağcılar, yürümek yerine kendilerini dağın yamacından kayarak inmeyi tercih etti.
'ZİRVEDE OLDUKÇA FAZLA KAR VAR'
Selçuk Taş, yerli ve yabancı dağcıların Ağrı Dağı tırmanışlarına yoğun ilgi gösterdiğini belirtti. Taş, "3300 metre rakımdan zirveye kadar yaklaşık 1,5 metre kalınlığında kar tabakası var. Geçmiş yıllara oranla oldukça fazla kar var. Umarım problemsiz bir sezon geçiririz" dedi.
05:00Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
01:51Kaporta ustası tamir etmek istediği otomobilin altında kaldı; o anlar kamerada
00:48'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
00:58Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu
09:22‘İznik Mirası ve Duvarların Dili’ sergisi Üsküdar'da açıldı
05:30RTEÜ’de mezuniyet coşkusu; 54 yaşında iki ana dalda birinci oldu
00:58Kars-Selim karayolunda dolu ve fırtına etkili oldu