07:40Gaziantep'te önce kuraklık sonra fırtınadan etkilenen kiraz, ihraç edilemeyecekTürkiye'nin önemli kış turizmi merkezlerinden, kayakseverlerin 'beyaz cennet' olarak adlandırdığı Uludağ, sadece kış aylarında değil, yaz aylarında da doğaseverlerin uğrak noktası oluyor. Yenişehir ilçesinde rehberlik yapan İsmail Hatipoğlu (49), 1 Eylül saat 01.30’da 12 kişilik grupla birlikte, 2’nci Oteller Bölgesi’nden zirveye yürüyüş başlattı. Saat 03.00’da küçük zirveye ulaşan ekip, şehrin ışıklarını görüntülemeyi de ihmal etmedi. Dağcıların cep telefonu görüntüsüne, Yalova’nın Armutlu ilçesi ile İstanbul’un ışıkları da yansıdı. Yürüyüşlerine devam eden dağcılar, saat 05.00’da ise 2 bin 543 metre yüksekliğindeki zirveye ulaştı. Dağcılar burada da güneşin doğuşuna tanıklık etti. Gün ağarırken, gökyüzünde oluşan renk şölenini fotoğraflayan dağcılar, ayın batışı ile güneşin doğuşunu da aynı anda görüntüledi.
01:19Beyoğlu’nda yol verme tartışmasında 'Boksörüm çeneni kırarım' sözleriyle tehdit etti
10:32Üsküdar'da Yeliz öğretmenin öldüğü, 7 kişinin de yaralandığı kazaya ilişkin davada sanığa 6 yıl 8 ay hapis
04:24Hatay'da bahçede 15 TL'ye satılan şeftali pazarda 60 TL
06:11Haritası çıkarılan 50 bin mezara MEBİS'le ulaşıyorlar
03:55'Ağrı kesiciler mide ülserine kadar varabilen sorunlara yol açabiliyor’
02:36Paraşütçünün ağaca kontrollü inişi, çevredekileri endişelendirdi
00:14Ankara'da otomobil kamyona çarptı, kaza kamerada: 4 ölü