06:16Tüm kategorilerde ‘Daha 17’Zonguldak Limanı'ndan balık tutmak için açılan balıkçılar, balık yerine ağlarına takılan yaklaşık 1 ton çöple geri döndü. Kozlu Sahili'ne gelen balıkçılar, ağlara takılan çöpleri temizlemek için günlerce çaba harcadı. Temizlenen çöpler, çöp konteynerlerine atıldı. Zonguldak'ta 50 senedir balıkçılık yapan Necdet Öztürk "Levrek balığı avcılığı yapıyoruz. Bu çöpler, Zonguldak'ın bütün çöplerinin döküldüğü Balkayası Burnu'ndan geliyor. Deniz aldığı çöpü geri bırakır. Bu denizde bizim gibi 4-5 kayık var, bunun gibi avcılık yapıyor. Bu çöplerin ayıklanması en az 3 gün sürüyor. Kendi işimizi yapamıyoruz. Zonguldak'a hizmet ediyoruz. Zonguldak'ın denizdeki çöpünü biz balıkçılar topluyoruz" dedi. (DHA)
00:35Amatör balıkçı, Akdeniz'de balina görüntüledi
04:27Öldürülen Kayra'nın adı okul kütüphanesinde yaşatılacak
03:09Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davası: Rapçi Canbay ve Kundakçı ailesi arasında gerginlik
04:09Doktorların 'yürüyemeyebilirsin' dediği Tarık, ölümden döndüğü motosiklete 5 yıl sonra yeniden bindi
04:29Red Bull Tahtada Kal etkinliği Antalya’da yapıldı
05:07Bitlis'te tarihi doku ve doğal güzellikler bir arada
04:19Tedavisi için 700 bin TL gereken Bünyamin: Arkadaşlarım gibi koşmak istiyorum