Bakanlık: Gaziantep Havalimanında iniş takımı arıza yapan uçaktaki yolcular tahliye edildi

ANKARA, (DHA)- ULAŞTIRMA ve Altyapı Bakanlığı, Stuttgart–Gaziantep seferini gerçekleştiren bir yolcu uçağının Gaziantep Havalimanı’na inişinin ardından ön iniş takımında hasar meydana geldiğini açıkladı. Olayın ardından uçakta bulunan 186 yolcu ve 6 mürettebat güvenli şekilde tahliye edildi.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı sanal medya hesabından yapılan paylaşımda, “SunExpress’e ait TC-SPE kuyruk tescilli, Stuttgart–Gaziantep seferini gerçekleştiren yolcu uçağının Gaziantep Havalimanı’na inişinin ardından lastiği patlamış ve ön iniş takımında hasar meydana gelmiştir. Olayın ardından uçakta bulunan 186 yolcu ve 6 mürettebat güvenli şekilde tahliye edilmiştir. Olayla ilgili gerekli inceleme ve değerlendirme süreçleri başlatılmıştır” ifadeleri kullanıldı. (DHA)






