Geri Dön
MerkezOsmaniye- Park halindeki otomobil yandı

Osmaniye- Park halindeki otomobil yandı

Osmaniye- Park halindeki otomobil yandı

OSMANİYE’de, park halindeki bir otomobilde çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin hızlı müdahalesiyle söndürüldü.

Adnan Menderes Mahallesi İl Özel İdaresi önünde park halindeki otomobilden dumanların yükseldiğini görenler 112 Acil Çağrı Merkezini arayarak yardım istedi. İhbar üzerine Belediye İtfaiye Müdürlüğü ekipleri sevk edildi. Kısa sürede olay yerine ulaşarak ekipler alevlere müdahale ederek kontrol altına aldı.

Yangında yaralanan olmazken, otomobilde maddi hasar meydana geldi.

Haber: İbrahim EMÜL - Kamera: Osmaniye, (DHA)

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler

Sıradaki Haber