Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Cesedi yakılan Afgan madencinin sol böbreğine ne oldu?

Adli Tıp İhtisas Kurulu, Zonguldak’ta yanmış halde cesedi bulunan, kaçak maden ocağının işçisi Afganistan uyruklu Vezir Mohammed Nourtani'nin (50) otopsi raporunda ‘İleri derece yanık nedeniyle mide, sol böbrek, pankreas ve bağırsaklar tefrik edilemedi’ ifadelerine yer verdi. Müvekkili Kamergul Maliki’nin (38), eşi Vezir Mohammed’in bir telefon konuşmasında böbreğine karşılık 20 bin dolar teklif edildiğini duyduğu yönündeki savcılık ifadesini hatırlatan Avukat Kerim Bahadır Şeker, “Burada en önemli şüphelerden bir tanesi böbrek. Bu böbrek ne oldu, nerede? Bu böbrek bulunmadan bir şekilde merdiven altında mı nakli yapıldı, kime yapıldı? Bunun tespitinin yapılması lazım” dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Edirne’de üretilen 40 milyon sazan yavrusu su kaynaklarıyla buluştu
  2. Eczacılık fakültesini bitirdi, cübbe ve kepini babasına giydirdi
  3. Edirne’de inşaat ve mantolama malzemesi deposunda yangın
  4. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü Kayseri’de kutlandı
  5. Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi
  6. Ayder'de boğa güreşi heyecanı
  7. Türk Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü Diyarbakır'da törenle kutlandı
  8. Antalya'nın bunaltıcı havasına mavi sularda serinlik aradılar
  9. Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerini piknik programında bir araya getirdi
  10. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele

© Copyright 2026

DHA