Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

ABD Dışişleri Bakanı Rubio: İran'la yürütülen görüşmeler için haftaya yeniden toplanılacak

ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran'la teknik düzeyde yürütülen görüşmeler kapsamında heyetlerin gelecek hafta yeniden bir araya geleceğini bildirdi.

ABONE OL
KUVEYT, (DHA) -

ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, resmi ziyaret gerçekleştirdiği Kuveyt'te gündeme ilişkin açıklamalarda bulundu. Teknik heyetin yeniden toplanacağını belirten Rubio, “Teknik heyetler, 29 ya da 30 Haziran'da yeniden bir araya gelecek. Yanılmıyorsam tekrar İsviçre'de olacaklar” dedi.

Rubio, teknik düzeydeki görüşmelere ABD Dışişleri Bakanlığı ve Enerji Bakanlığı’ndan yetkililerin de katılacağını söyledi.

Hürmüz Boğazı'nın işletilmesiyle ilgili değerlendirmede bulunan Rubio, “Bence uluslararası suları kullanmak için ücret talep eden herhangi bir mekanizmaya tüm dünya karşı çıkacaktır” ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. Bakan Kurum, Londra'da Kral 3'üncü Charles'ın ev sahipliğindeki resepsiyona katıldı
  2. Fransa'da 48 vilayette turuncu alarm verildi
  3. Kolombiya'da Ulusal Seçim Konseyi, seçimi kazanan Espriella'yı cumhurbaşkanı ilan etti
  4. İsrail’in Lübnan'a saldırılarında hayatını kaybedenlerin sayısı 4 bin 211’e yükseldi
  5. ABD: Venezuela'ya arama kurtarma ekipleri, tıbbi kaynaklar ve insani yardım gönderiyoruz
  6. İran’dan ‘Hürmüz Boğazı’ açıklaması
  7. NATO Genel Sekreteri Rutte: İran hiçbir şekilde nükleer silah kapasitesine sahip olmamalı
  8. Venezuela'da meydana gelen depremlerde 32 kişi hayatını kaybetti
  9. Rusya: Ukrayna krizinin siyasi ve diplomatik yöntemlerle çözülmesi mümkün
  10. Trump, depremlerin ardından Venezuela'ya yardım etmeye hazır olduklarını açıkladı

© Copyright 2026

DHA