Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Kurum, İngiltere'de

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı ve COP31 Başkanı Murat Kurum, Londra İklim Eylem Haftası kapsamında İklim İnovasyon Forumu’na katıldı.

ABONE OL
BİRLEŞİK KRALLIK (DHA)

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı ve COP31 Başkanı Murat Kurum, sanal medya hesabından yaptığı açıklamada, “İklim Eylem Haftası kapsamında düzenlenen ‘İklim İnovasyon Forumu’nda COP31 Başkanlığı olarak önceliklerimizi ortaya koyduk. Elektrifikasyon, enerji dönüşümünün hızlandırılması ve iklim hedeflerine ulaşılması açısından kritik önemde. Bu doğrultuda, 2035 yılına kadar nihai enerji tüketiminin yüzde 35’inin elektrikten karşılanması hedefini Antalya’daki temel gündem başlıklarımızdan biri olarak taşıyoruz. COP31 Başkanlığı olarak bu alanda küresel bir ivme oluşturmayı hedefliyoruz. Londra’da yürüttüğümüz temaslar, bu hedef doğrultusunda oluşturmak istediğimiz küresel ivmeye önemli katkı sağlayacak” ifadelerini kullandı.



Diğer Haberler

  1. Bakan Kurum, Londra’da düzenlenen ‘İklim İnovasyon Forumu'nda konuştu
  2. İngiltere'de aşırı sıcaklar nedeniyle kırmızı alarm verildi
  3. Çin'den 'ABD-İran müzakereleri'ne destek açıklaması
  4. Pakistan Başbakanı Şerif: İran-ABD görüşmeleri başarıyla sonuçlandı
  5. Rusya: Son 24 saatte Moskova yakınlarında Ukrayna'ya ait 84 İHA'yı vurduk
  6. Lübnan Cumhurbaşkanı Avn, ABD ve Katarlı yetkililerle görüştü
  7. İran heyeti İsviçre'den ayrıldı
  8. İngiltere Başbakanı Keir Starmer istifa etti
  9. Filipinler'de liseye düzenlenen silahlı saldırıda 3 öğrenci hayatını kaybetti
  10. Fransa'da aşırı sıcak hava nedeniyle bugün 845 okul kapalı olacak

© Copyright 2026

DHA