Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Güney Kore'ye ait 8 gemi Hürmüz Boğazı'ndan geçti

Hürmüz Boğazı'nın yeniden deniz trafiğine açılmasının ardından Güney Kore bağlantılı 8 geminin daha boğazdan geçtiği bildirildi.

ABONE OL
GÜNEY KORE, (DHA) -

Güney Kore basını, Denizcilik Bakanlığı yetkililerinin, Hürmüz Boğazı'ndaki Güney Kore bağlantılı gemilerin durumuna ilişkin açıklamasını yayımladı. Açıklamada, ABD-İsrail'in şubattaki saldırılarının ardından kapanan Hürmüz Boğazı'nda mahsur kalan 26 gemiden 13'ünün dün çıkış yapmasının ardından, 8'inin daha bugün güvenli şekilde boğazdan ayrıldığı belirtildi. Son geçişlerle boğazda bekleyen Güney Kore bağlantılı gemi sayısının 5'e düştüğü kaydedildi.

Diğer Haberler

  1. İran'dan komşu ülkelere İsrail uyarısı
  2. Kanada'da yangın söndürme uçağı düştü: 3 ölü
  3. Rusya: Ukrayna'ya ait 660 İHA'yı düşürdük
  4. Zelenskiy’den Rusya'ya karşı 40 günlük operasyon talimatı
  5. Japonya'da 5.8 büyüklüğünde deprem
  6. Venezuela'daki depremlerde hayatını kaybedenlerin sayısı 235'e yükseldi
  7. Rusya: Batı Avrupa, Ukrayna'da barışın sağlanmasında en büyük engel
  8. İngiltere: ABD-İran mutabakatının ardından bir gemi ilk kez saldırıya uğradı
  9. Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Kanada’da
  10. İtalya Dışişleri Bakanı Tajani: ABD'ye İran saldırılarında üslerimizi kullandırmadık

© Copyright 2026

DHA