Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Tüketicilerin kahve tercihi değişiyor

Elektronik perakendecisi MediaMarkt, tüketicilerin satın alma noktasında kahve makinesi tercihlerini açıkladı. Buna göre tüketicilerin ilgisi Türk kahvesi makinesinden çok fonksiyonlu kahve makinelerine yöneldi.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) - 

Türkiye genelinde 65 mağazasında Barista hizmeti veren MediaMarkt'ın, tüketicilerin kahve makinesi tercihlerine ilişkin açıkladığı veriler, Türkiye'de otomatik Türk kahvesi makinelerinin hala revaçta olduğunu ancak ilginin filtre kahve, espresso makineleri ve otomatik kahve makinelerine yöneldiğini ortaya koydu.

Şirketten yapılan bilgilendirmede şu ifadelere yer verildi:

"MediaMarkt'ın otomatik Türk kahvesi makinesi satışları adet bazında 1 milyonun üzerine çıkarken, satışların büyüme hızı yıllık bazda yüzde 30 oldu. Espresso/otomatik kahve makineleriyse adet bazında 300 bini aşarken, yılda yüzde 120'nin üzerinde bir satış büyümesi kaydetti.

"Otomatik kahve makinelerinin satışıysa cirosal olarak yıllık yüzde 300'ün üzerinde bir büyüme gösteriyor. Son açıklanan veriler, otomatik kahve makinesi satışlarının yıllık olarak otomatik Türk kahvesi makinesinden en az yüzde 50 oranında daha fazla ciro yaptığını ortaya koyuyor.

"Türkiye'deki 98 mağazasından 65'inde konumlandırdığı Barista alanlarıyla müşterilerine otomatik kahve makinelerini deneme olanağı sunarak tüketici elektroniği perakendeciliğinde fark yaratıyor. Barista alanları, en kaliteli kahve keyfini evinde yaşamak isteyen tüketicilere hitap edecek şekilde düzenleniyor. Barista alanındaki makinelerde kahve çeşitleri en taze ve sıcak haliyle denenebiliyor. Bu sayede müşteriler, satın almak istedikleri kahve makinesinin tüm özellikleri, kalitesi ve nasıl çalıştığıyla ilgili derinlemesine fikir edinebiliyor.

"İstanbul, Ankara, Bursa, Mersin, Tekirdağ, Adana, Antalya, Denizli, Diyarbakır, Eskişehir, Gaziantep, İzmir, Kahramanmaraş, Kayseri, Kocaeli, Konya, Samsun, Balıkesir, Van, Isparta ve Afyon'daki mağazalarında Barista alanlarıyla hizmet veren MediaMarkt, bu hizmeti tüm mağazalarında tüketicilere sunmak için çalışmalara devam ediyor."

Diğer Haberler

  1. TİKAV'dan ‘Dijitaldeki Ayak İzimiz’ projesiyle kırsaldaki kadınların eğitimine destek
  2. Kırımlı Cadde kentsel dönüşüm projesinin lansmanı yapıldı
  3. Bakan Göktaş: Yaşlı Destek Programı için 11 milyon lira ödenek ayırdık
  4. ‘Dijital Benim İşim’ projesinde kazananlar belli oldu
  5. “Hedefimiz değişimi sorumlu liderlikle yöneterek iş dünyasına öncülük etmek”
  6. Ekonomist Emrah Lafçı: Ekonomide öngörülebilir dönem başladı
  7. Yapay zeka itici bir güç haline geldi
  8. Liderlerin görevi kaygı ve endişeyi gidermek
  9. Ünlü akademisyenler UEZ Sapanca 2024’te felsefe ve modern bilimi ele aldı
  10. Hepsiburada, Drone ile teslimatı test ediyor

© Copyright 2024

DHA