Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Turkcell bayilerinin Pasaj pazaryeri içerisindeki cirosu yüzde 61’e ulaştı 

Pazaryeri platformu Turkcell Pasaj, Turkcell’in fiziksel mağazalarıyla birlikte büyümeye devam ediyor. Mağazaların dijital müşterilere erişimini artıracak süreç, aynı zamanda Pasaj’ın cirosunu olumlu etkiledi ve Turkcell bayilerinin Pasaj içerisindeki cirosu yüzde 61’e ulaştı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

 

Dijital ve fiziksel satış kanallarının entegrasyonuyla kusursuz bir müşteri deneyimine odaklanan Turkcell, mağazaları ve online pazaryeri platformu Turkcell Pasaj’la müşterilerine aynı kalitede müşteri deneyimi sunmaya odaklandı. Mağazaların dijital müşterilere erişimini artıracak süreç, aynı zamanda Pasaj’ın cirosunu olumlu etkiledi ve Turkcell bayilerinin Pasaj içerisindeki cirosu yüzde 61’e ulaştı.  Platformun cirosu bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla 3 kat artış gösterdi. Platformun ürün bazlı satış adedi ise bir önceki yılın aynı dönemine göre 2 kat arttı.  

“HEM FİZİKSEL HEM DİJİTAL SATIŞ KANALLARINDA AYNI KALİTEDE MÜŞTERİ DENEYİMİ SUNMAK FARK YARATACAK” 

Geleceğin perakendesinde, fiziksel mağazaları ve dijital satış kanallarında aynı kullanıcı deneyimi ve şeffaflığı sağlayan firmaların fark yaratacağına dikkat çeken Turkcell Bireysel Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kadri Özdal, “Online pazaryeri platformumuz Turkcell Pasaj kapsamında tüm bayilerimizi sistemin içerisine dahil ederek müşterilerimize bir Turkcell mağazasında yaşadığı kalite ve güveni dijital ortamda da sunmayı hedeflerken, mağazalarımıza da dijital müşterilere ulaşma fırsatını sunuyoruz” dedi.  

Özdal sözlerini şöyle sürdürdü: 

“Satış kanallarını kesintisiz bir şekilde müşteriyle buluşturma prensibiyle yola çıktığımız Turkcell Pasaj, şimdi de Pasaj Tablet projesiyle Turkcell bayilerinin içerisinde yer alıyor. Bu entegre ve bütüncül bir kanal deneyimi sunan projeyle Turkcell mağazalarını ziyaret eden müşterilerin daha geniş teknolojik ürün yelpazesine ulaşmasını ve bayilerimizin stok tutmadan satış yapmasını sağlıyoruz.” 

“ESNEK ALIŞVERİŞ DENEYİMİ SUNAN ‘Bİ TIKLA MAĞAZADA’ TÜM HIZIYLA DEVAM EDİYOR” 

Özdal, devam eden uygulamalarla ilgili de açıklamada bulunarak, “Turkcell Pasaj üzerinden alışveriş yapan müşterilerimiz verdikleri siparişi istediği yerden teslim alıyor. Turkcell bayilerinin Pasaj üzerinden yapılan satışları, müşterinin istekleri doğrultusunda mağazalarından teslim ettiği esnek alışveriş deneyimi sağlayan ‘Bi Tıkla Mağazada’ kullanımı bir önceki döneme göre 2 kat artmış durumda. Bu sayede teslimat esnekliğini tüm müşterilerimize sunmuş oluyoruz. Müşterilerimiz siparişlerini isterse adreslerine göndererek kapıda teslim alıyor isterlerse de kendilerine en yakın mağazaya giderek teslim alabiliyor” diye konuştu. 

 

 

Diğer Haberler

  1. Türk ve Finlandiyalı şirketler Ankara’da bir araya geldi
  2. Yerine koyma imkanı olmayan değerler kaybedilmemeli
  3. TÜSİAD kurumlarda girişimcilik yöntemleri raporunu tanıttı
  4. İsdemir’den 79,5 milyon dolarlık yeni yatırım
  5. Akfen GYO’nun Uzun Vadeli Ulusal Kurum Kredi rating notu yükseldi
  6. TAV Havalimanları ve TAV Technologies’e ‘En İyi İşveren’ ödülü
  7. Yüksek enflasyon dünya genelinde önemli bir mücadele alanı oluyor
  8. Borsa İstanbul’da gong Rönesans Gayrimenkul için çaldı
  9. Türk halkının yüzde 88,3’ü kafe ve restoran fiyatlarını çok yüksek buluyor
  10. Şirketler, global ve yereli birlikte ele almalı

© Copyright 2024

DHA