Çeşme’de çöplükte çıkan yangın kontrol altında
İzmir’in Çeşme ilçesinde çöplük alanda başlayıp makilik alana sıçrayan yangın, ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alındı. Bölgede soğutma çalışmaları devam ediyor.
Tolga TAHÇI/İZMİR, (DHA)-
Alaçatı Mahallesi yakınlarındaki çöplükte saat 11.30 sıralarında yangın çıktı. Alevler, rüzgarın da etkisiyle otluk ve makilik alana sıçradı. İhbar üzerine bölgeye İzmir Orman Bölge Müdürlüğü'ne ait 2 uçak, 3 helikopter, 10 arazöz ve 2 dozer ve çok sayıda orman işçisi sevk edildi. Ekiplerin alevlere havadan ve karadan müdahalesi sürüyor.
KONTROL ALTINA ALINDI
İzmir’in Çeşme ilçesinde çöplük alanda başlayıp makilik alana sıçrayan yangın, ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alındı. Bölgede soğutma çalışmaları devam ediyor.