Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Eskişehir’de taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi yaralandı

Eskişehir’in Sivrihisar ilçesindeki bir maden ocağında taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi yaralandı.

ABONE OL
ESKİŞEHİR,(DHA)-

Olay, Sivrihisar ilçesine bağlı kırsal Böğürtlen Mahallesi’nde bulunan bir maden ocağında meydana geldi. Maden ocağında çalışan işçilerden Nihat E. (27) ve Bekir A. (52), henüz bilinmeyen nedenle silo üzerinden, taş kırma kuyusuna düştü. Diğer işçilerin ihbarı üzerine bölgeye jandarma, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Ekiplerin uğraşları sonucu kuyudan çıkarılan 2 işçi, ilk müdahalelerinin ardından ambulansla Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Tedaviye alınan iki işçinin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.


Diğer Haberler

  1. Adalar Belediyesi'ne 'rüşvet' soruşturmasında gözaltına alınan şüpheliler adliyeye sevk
  2. Bursa'da otomobil ile kamyonet çarpıştı: 2 yaralı
  3. Avcılar’da 3 katlı binanın çatısı alev alev yandı
  4. Bursa'da silahlı kavga: 2 yaralı
  5. Zincir marketten televizyon çalan şüpheli tutuklandı
  6. Bursa'da işverenler ile motokuryelerin kavgasında 10 şüpheli serbest bırakıldı
  7. Kına gecesinde kalabalığa pompalı tüfekle ateş açıldı: 14 yaşındaki Ayaz öldü, 4 kişi yaralandı
  8. Interpol’ün kırmızı bültenle aradığı şüpheli Kütahya’da sahte kimlikle yakalandı
  9. YKS'nin üçüncü oturumu YDT tamamlandı; adaylar sınavı değerlendirdi
  10. Edirnekapı Şehitliği'nde buruk babalar günü

© Copyright 2026

DHA