Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fabrikada su içtikten sonra rahatsızlanan 25 işçi hastaneye kaldırıldı

Gaziantep'te bir tekstil fabrikasında içme suyundan içip, rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

ABONE OL
Nuray UZATMAZ/GAZİANTEP, (DHA)-

Olay, sabah saatlerinde 5’inci Organize Sanayi Bölgesindeki bir tekstil fabrikasında meydana geldi. Fabrikadaki içme suyunu kullanan işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayeti oluştu. Bunun üzerine durum, 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirildi. Olay yerine gelen ambulanslarla 25 işçi, Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Zehirlenme şüphesiyle tedaviye alınan işçilerin durumlarının iyi olduğu belirtildi.

Olaya ilişkin inceleme başlatıldı.

Diğer Haberler

  1. Yangında ölen engelli 3 kardeş toprağa verildi
  2. Sağlık Bakanlığı'ndan 'yaz tatili' önerileri
  3. Suriye'de rahatsızlanıp şehit olan başçavuş toprağa verildi
  4. Ankara'da NATO Zirvesi için yoğun güvenlik önlemleri
  5. Atlas Çağlayan'ın ailesini tehdit davasında karar açıklandı; 3 sanığa hapis cezası
  6. Venezuela'ya yardım ekiplerini taşıyacak 2 uçak İstanbul'dan uğurlanıyor
  7. Evinde eğitim gören serebral palsili Elif 'in karnesini Vali Bozkurt verdi
  8. 7 işçinin öldüğü fabrika yangınına ilişkin Dilovası Belediyesi'nden 7 tutuklama
  9. Beykoz’da hafriyat kamyonu devrildi; şoför kabinde sıkıştı ​
  10. Kedinin yüzüne sprey sıkan market çalışanı beraat etti

© Copyright 2026

DHA