Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Nazilli'de ormanda ateş yakma yasağına uymayan 18 kişi hakkında idari işlem yapıldı

Aydın'ın Nazilli ilçesinde, Valilik kararıyla alınan 1 Haziran ile 31 Ekim tarihleri arasında ormanlık alanlarda ve yangın riski bulunan bölgelerde ateş yakılması yasağına uymadıkları belirlenen toplam 18 kişi hakkında idari işlem yapıldığı bildirildi.

ABONE OL
Bahattin ALBAYRAK / NAZİLLİ (Aydın), (DHA)-

Nazilli İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, orman yangınlarını önlemek amacıyla ateş yakma yasağına yönelik denetimlerini ormanlık alanlarda aralıksız olarak sürdürüyor. Piknik ateşi, temizlik ateşi ve yangına neden olabilecek her türlü ateşli faaliyeti mercek altına alan jandarma ekipleri, yasağa uymayanlar hakkında cezai işlem uyguluyor. Jandarma ekiplerinin, Valilik kararıyla alınan 1 Haziran ile 31 Ekim tarihleri arasında ormanlık alanlarda ve yangın riski bulunan bölgelerde ateş yakılması yasağına uymadığı tespit edilen 18 kişi hakkında idari işlem yaptığı bildirildi.

Diğer Haberler

  1. Hatay'da kamuyu 60 milyon TL zarara uğratan şüphelilere operasyon; 7 tutuklama
  2. Çanakkale’de biçerdöver ve balya makinası kullanımı yasaklandı
  3. Manisa'da ruhsatsız tabancayla polisten kaçan ehliyetsiz otomobil sürücüsüne 410 bin lira ceza
  4. Hatay'da iki otomobil çarpıştı; 6 yaralı
  5. Pendik'te inşaatın 4'üncü katından düşen işçi ağır yaralandı
  6. Üzerine reklam totemi devrilen otomobilin sürücüsü yara almadan kurtuldu
  7. Kadir İnanır hayatını kaybetti
  8. Eğitim sürüşünde motosikletle dereye uçan kadın, hayatını kaybetti
  9. Trafikteki kavgasında Abdullah öğretmeninin ölümüne neden olan sanığa 11 yıl hapis cezası
  10. Adliyedeki rüşvet pazarlığını savcı duydu; 2 gözaltı

© Copyright 2026

DHA