Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Yanlışlıkla tiner içen 3 yaşındaki çocuk hastanelik oldu

Aydın'ın Buharkent ilçesinde yanlışlıkla tiner içen A.D. (3), hastaneye kaldırıldı. Durumu ağır olan A.D.'nin yoğun bakımdaki tedavisi sürüyor.

ABONE OL
Bahattin ALBAYRAK/BUHARKENT (Aydın), (DHA)-

Buharkent'te A.D., evde yanlışlıkla tiner dolu şişeyi başına dikip, içti. Bir süre sonra fenalaşınca durumu fark eden yakınları, A.D.'yi Buharkent Devlet Hastanesi'ne götürdü. A.D., buradaki ilk müdahalenin ardından Nazilli Devlet Hastanesi'ne sevk edildi. Yoğun bakım ünitesine alınan A.D.'nin tedavisi sürerken, olaya ilişkin soruşturma başlatıldı.

Diğer Haberler

  1. 2'nci sınıf öğrencileri, harçlıklarını TSKGV'ye bağışladı
  2. Sanal medyada başörtülü kadınlara yönelik sözler sarf eden şüpheli hakkında tutuklama talebi
  3. Deniz kaplumbağası koruma demirinin ortasında ateş yaktılar; inceleme başlatıldı
  4. Emine Erdoğan'dan 'Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık' sergisi paylaşımı
  5. Mattia Ahmet Minguzzi'nin ailesine tehdit mesajları gönderen sanığa 7 yıl 20 gün hapis
  6. Serinlemeye girdiği denizde fenalaştı, hastanede öldü
  7. Kızını öldüren baba tutuklandı
  8. Sağlık memuru evinde ölü bulundu
  9. Erhan Karaal'ın kaçırılmasına ilişkin gözaltına alınan 12 şüpheli adliyeye sevk edildi
  10. Yıkamak için aldığı battaniyeden çıkan parayı müşterisine geri verdi, kadın ise poşeti sordu

© Copyright 2026

DHA