Global gayrimenkul şirketi TEKCE, yeni partner ve referans programını tanıttı
Global gayrimenkul şirketi TEKCE, yeni tanıttığı partner programlarıyla, gayrimenkul profesyonelleri ve içerik üreticilerine, 7 bini aşkın doğrulanmış emlak ilanına erişim, CRM ile gerçek zamanlı takip ve tüm dünyadaki satışlar için uçtan uca izlenebilir bir iş akışı sunuyor.
5 ülkedeki 20 ofisiyle faaliyet gösteren TEKCE, genişletilmiş Partner Programı ve yeni Referans Programını duyurdu. MyTEKCE platformu ve TEKCE App üzerinde çalışan programlar, paydaşların İspanya, Birleşik Arap Emirlikleri, Türkiye ve Kuzey Kıbrıs’ı kapsayan 7 bini aşkın gayrimenkul portföyüne gerçek zamanlı erişmesine ve kendi markalarıyla pazarlama yapmalarına olanak sağlıyor.
TEKCE Operasyonlardan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Özkan Tekçe, kurdukları model hakkında şunları söyledi:
“Bir zamanlar partner olarak yaşadığımız her zorluk, bu sistemin temelini oluşturdu. Bu programı, hiçbir partnerimizin aynı güçlükleri bir daha yaşamasın diye inşa ettik. MyTEKCE ve partner ekosistemimiz sayesinde, paydaşlarımız bizimle sadece iş birliği yapmaz. TEKCE ürünleriyle müşterilerine kendi markalarıyla hizmet verirken, ilk talep anından komisyon ödemesine kadar tüm süreçlere tam görünürlükle ulaşır. Sistemimizin içinde tamamen şeffaf bir şekilde çalışır.”
TEKCE Partner Programı’nın emlak profesyonelleri için tasarlandığını belirten Tekçe, “Böylece İspanya’da emlak almak isteyen bir müşterisi olan Dubaili bir acente ya da Stockholm’de, Türkiye’de yatırım yapmak için bir yatırımcıyla çalışan danışman, TEKCE’nin altyapısını ve portföylerini kullanırken kendi müşteri ilişkisini koruyabiliyor” dedi.
Uluslararası gayrimenkul iş ortaklıkları için tasarladıkları son teknoloji bir platform olan MyTEKCE hakkında da bilgi veren Tekçe, “Kullanıcılar, müşterilerini sisteme kaydedip tüm süreci eş zamanlı ve tamamen şeffaf biçimde takip edebiliyor. İş ortakları MyTEKCE’ye kayıt olduktan sonra, TEKCE CRM sistemi içinde müşterilerinin durumunu; tercihlerini, iletişim geçmişlerini, emlak keşif turu raporlarını, teklif aşamalarını, satış fiyatını ve komisyon durumunu adım adım izleyebiliyor. Bu sayede belirsizlik azalıyor, süreçler şeffaflaşıyor, güven artıyor” diye konuştu.
Beyaz etiketli (white-label) bir çözüm olarak sunulan TEKCE App’i de anlatan Tekçe, “Partnerler, TEKCE’nin günlük olarak güncellenen ve doğrulanan uluslararası portföyünü; kendi logoları, görsel kimlikleri ve iletişim bilgileriyle, yani tamamen kendi markaları altında müşterilerine gösterebiliyor. Yüzlerce TEKCE çalışanının her gün portföy ve süreç yönetimine harcadığı emek, bu sayede iş ortaklarının hizmetlerine yansıyor ve onları kolektif uzmanlığın gücüyle destekliyor” ifadelerini kullandı.
TEKCE Referans Programı’nın, yalnızca gayrimenkul profesyonellerine değil; geçmişte TEKCE ile emlak almış veya satmış müşteriler, seyahat acenteleri, influencer'lar, bloggerlar, YouTuberlar, SEO uzmanları, dijital pazarlamacılar ve sadık kitlelere sahip diğer içerik üreticilerine açık olduğunu belirten Özkan Tekçe, “Programa katılan paydaşlar, MyTEKCE üzerinden kendilerine özel kod içeren linkler üreterek, kitlelerini TEKCE portföyündeki ilanlara veya içeriklere yönlendiriyor ve gerçekleşen satışlar üzerinden referans geliri elde ediyor. Üstelik bunu yapmak için gayrimenkul danışmanı olmaları gerekmiyor. Model, tüm paydaşlar için şeffaf ve karşılıklı kazanıma dayalı bir yapı olarak kurgulanmış durumda” dedi.
‘İŞ ORTAKLIĞI ÖLÇÜLEBİLİR OLMALI’
Tekçe, “5 ülkede faaliyet gösteren 20 ofislik ağımızla paydaşlarımıza güçlü bir saha desteği sunuyoruz. Ofislerimiz; İspanya’da Alicante, Barselona, Málaga, Türkiye’de Alanya, Ankara, Antalya, Bodrum, Bursa, Fethiye, İstanbul, İzmir, Mersin, Trabzon, Yalova, Birleşik Arap Emirlikleri’nde Dubai, Kuzey Kıbrıs’ta Girne ve İsveç’te Stockholm şehirlerinde yer alıyor. Bu uluslararası yapı ile sınır ötesi müşterilere hizmet veren partnerlere hem güvenilir ürün çeşitliliği hem de yerinde uzmanlık sağlamayı amaçlıyor” dedi.
Tekçe son olarak şunları söyledi:
“CRM odaklı modelimiz, paydaşlarımızın her adımı görmesine olanak tanıyor. Böylece şeffaflık üzerine inşa edilebilen uzun vadeli iş modelleri ortaya çıkıyor. Bu süreçleri desteklemek için özel bir partner ekibi oluşturduk. Tüm paydaşlarımız, kendilerine dedike edilen partner temsilcileri sayesinde iş akışlarını çok daha kolay ve verimli bir şekilde yürütebiliyor. Partner ve referans ağlarımız bugün 100’ün üzerinde ülkeye yayılmış durumda ve ortak hedefimiz net: Şeffaf, teknolojiyle güçlendirilmiş ve insan odaklı bir gayrimenkul sektörü inşa etmek."