Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Bayraktar, Pakistan Özelleştirme Bakanı Ali ile bir araya geldi

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Pakistan Özelleştirme Bakanı Muhammad Ali ile görüşme gerçekleştirdi.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)

Bakan Alparslan Bayraktar, sanal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Pakistan Özelleştirme Bakanı Sayın Muhammad Ali ve beraberindeki heyet ile bakanlığımızda verimli bir görüşme gerçekleştirdik. Pakistan’ın elektrik piyasasında hazırlıklarını sürdürdüğü reform sürecine ilişkin görüş alışverişinde bulunduk. Türkiye’nin son 20 yılda enerji piyasalarında hayata geçirdiği kapsamlı dönüşüm sürecinden elde ettiği tecrübeleri paylaştık. Önümüzdeki günlerde Pakistan heyetini İstanbul’da enerji sektörümüzün önde gelen yatırımcılarıyla bir araya getirerek iki ülke arasında enerji alanındaki yatırım, ortaklık ve iş birliği fırsatlarını ele almayı planlıyoruz. Türkiye ve Pakistan arasındaki köklü dostluk ve kardeşlik bağlarını, enerji alanında geliştireceğimiz somut iş birlikleriyle daha da güçlendirmeye kararlıyız" ifadelerini kullandı.



Diğer Haberler

  1. Cumhurbaşkanı Erdoğan, 'Genç Müslüman Kadınlar Liderlik Programı' katılımcıları ile görüştü
  2. AK Parti'li Çelik: Yasa taslağının değerlendirilmesi aşamasındayız
  3. AK Parti'de MKYK toplandı
  4. Bakan Tekin: Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli programlarının odağına iyi insan olmayı yerleştirdik
  5. CHP İzmir İl Başkanı Gümrükçü: Hiç kimseyi görevden almaya gelmedim
  6. Kemal Kılıçdaroğlu, cenaze törenine katıldı
  7. CHP'li Emre: Yarın grup toplantımızı gerçekleştireceğiz
  8. Cumhurbaşkanı Erdoğan: Muhalefetin kronikleşmiş vizyon sorununu bir türlü çözemedik
  9. DEM Parti'li Koçyiğit: Çerçeve yasanın bir an önce TBMM'ye gelmesi gerekiyor
  10. Bakan Uraloğlu: Son 14 yılın en yüksek mayıs ayı kruvaziyer ve yolcu sayısına ulaştık

© Copyright 2026

DHA