Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Uraloğlu: 15 gemimiz güvenli şekilde Basra Körfezi'nden ayrılmıştır

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gemilere ilişkin, "26 Haziran 2026 itibarıyla bölgede bekleyen gemilerimizin tamamı emniyetle çıkış yapmıştır. Toplam 15 gemimiz güvenli şekilde bölgeden ayrılmıştır" dedi.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)-

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, sanal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gelişmeleri ilk andan itibaren anbean takip ediyor, ilgili tüm kurumlarımızla koordinasyon içinde hareket ediyoruz. 26 Haziran 2026 itibarıyla bölgede bekleyen gemilerimizin tamamı emniyetle çıkış yapmıştır. Toplam 15 gemimiz güvenli şekilde bölgeden ayrılmıştır. Bölgede bulunan 3 Türk sahipli gemimiz Körfez içerisinde ticari faaliyetlerini sürdürdüğü için ayrılış talep etmemiştir. Bekleyen gemilerde toplam 99 Türk personelimiz bulunmaktadır. Basra Körfezi'nden anlık ayrılma talebi olan herhangi bir gemimiz yoktur. Vatandaşlarımızın ve denizcilerimizin güvenliği için süreci hassasiyetle takip etmeyi sürdürüyoruz" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. Bakan Bayraktar, Bulgaristan Enerji Bakanı Petrova ile görüştü
  2. Bakan Çiftçi: Geçici koruma kapsamındaki yabancılara çalışma izni muafiyeti getirildi ​
  3. Cumhurbaşkanı Erdoğan: 1 yılda yaptığımız ihracatı artık 1 ayda yapıyoruz
  4. AK Parti 33'üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı başlıyor
  5. CHP’li Kaya: Çocuklarımızın geleceğini hiçbir yapıya teslim etmeyeceğiz
  6. Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: En düşük emekli maaşında Meclis'imiz gerekli çalışmayı yapacaktır
  7. Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Özel Güvenlik Günü ve Haftası mesajı
  8. Özgür Özel: Kayyımdan sonra binaları geride bıraktık, yürüyoruz
  9. Bakan Güler, Kara Kuvvetleri personelini kabul etti
  10. AK Parti 33'üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı başlıyor

© Copyright 2026

DHA