Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Topuk Yaylası’nda takımla bir araya geldi

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetim kurulu üyeleri yeni sezon hazırlıklarını sürdüren sarı-lacivertli takımla öğle yemeğinde bir araya geldi.

ABONE OL
Doğukan DEMİRKIRDI / DÜZCE, (DHA)-

Topuk Yaylası Tesisleri’ndeki yemekte futbolcular ve teknik ekiple sohbet eden başkan Aziz Yıldırım ve yönetim kurulu yeni sezon hazırlık sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulundu ve takıma başarı dileklerini iletti.

Öğle yemeğinin ardından başkan Aziz Yıldırım, teknik direktör İsmail Kartal ve futbol direktörü Oğuz Çetin ile bir toplantı gerçekleştirerek kamp çalışmaları, takımın hazırlık süreci ve yeni sezon planlamasına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Diğer Haberler

  1. RAMS Başakşehir FK, yeni sezon hazırlıklarını çift idmanla sürdürdü
  2. Dursun Özbek başkanlığındaki yönetim kurulu, 11 farklı konuda yetki aldı
  3. Fenerbahçe İstanbul Jet, Beşiktaş'ı deplasmanda yenerek Süper Lig şampiyonu oldu
  4. 100’üncü Gazi Koşusu Resepsiyonu'nda görkemli kutlama
  5. Dursun Özbek: Yalnızca bugünü değil Galatasaray'ın yarınlarını inşa etmeye çalışıyoruz
  6. A Milli Erkek Basketbol Takımı, Antalya kampını tamamladı
  7. Üç kulübün taraftarı golf sahasında dostluk için buluştu
  8. Levent Mercan: En iyi şekilde sezona başlayıp hedeflerimize ulaşmaya çalışacağız
  9. 100'üncü Gazi Koşusu Tay TV ekranlarında
  10. Amedspor, İskoç stoper David Bates'i kadrosuna kattı

© Copyright 2026

DHA