Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fenerbahçe günü çift antrenmanla tamamladı

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde yaptığı çift antrenmanla sürdürdü. Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen günün ikinci çalışmasında sarı-lacivertli ekip, kondisyon ve taktik ağırlıklı bir idman yaptı.

ABONE OL
Doğukan DEMİRKIRDI / DÜZCE, (DHA)-

Antrenman, salonda gerçekleştirilen core çalışmalarıyla başladı. Daha sonra sahaya geçen futbolcular, koşu, ısınma, çabukluk ve pas organizasyonları üzerinde çalıştı. İdman, dar alanda oynanan çift kale maçlarla sona erdi.

Öte yandan teknik direktör İsmail Kartal'ın isteğiyle tesislere gelen taraftarların antrenmanı takip etmesine izin verildi. Sarı-lacivertli taraftarlar, çalışma boyunca futbolculara ve teknik heyete destek verdi.

Diğer Haberler

  1. Basketbol Şampiyonlar Ligi'nin 11'inci sezonunda Galatasaray ve Trabzonspor yer alacak
  2. TOFAŞ, ABD'li guard Zach Nutall'ı transfer etti
  3. Kuşadası'nda Galatasaraylı taraftarlardan Yaşar Kaptan'a büyük vefa
  4. Fenerbahçe Beko'da dört ayrılık birden
  5. Milli takım, UIPM Pentatlon Dünya Kupası’nda final oynayacak
  6. Yüksel Yıldırım: 5 futbolcu ile görüştük ancak henüz biten bir transfer yok
  7. Mauricio Pochettino: Yarın karşımızda rekabetçi ve gururu için oynayan bir takım bekliyoruz
  8. Kenan Yıldız: Bize destek veren tüm taraftarlardan, Türk halkından özür diliyorum
  9. Vincenzo Montella: Bu oyuncular geleceğimiz, onlara saygı gösterelim
  10. A Milli Futbol Takımı, ABD maçının hazırlıklarını tamamladı

© Copyright 2026

DHA