Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fenerbahçe’de sağlık kontrolleri başladı

Fenerbahçe’de yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı. Bu kapsamda teknik direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular sağlık kontrolünden geçti.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)

EKG ve kan tetkiklerinin ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testlerin yapıldığı kontroller; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde gerçekleştirilen tetkiklerle sona erdi.

Sarı-lacivertli takımda sağlık kontrolleri yarın devam edecek.

Diğer Haberler

  1. senCard Games 'Yaza Merhaba Turnuvası' Maltepe'de yapıldı
  2. Kadınlara özel Kocaali Sosyal Tesisleri yeni sezonu açıyor
  3. Aras Kargo, Filenin Sultanları'nın başrolde olduğu yeni reklam filmini yayınladı
  4. 14 yaşındaki milli masa tenisçisi Öçal’dan U21 Avrupa Şampiyonası’nda gümüş madalya
  5. İzmirli down sendromlu sporcudan 7 şampiyonluk birden
  6. Red Bull Tahtada Kal etkinliği Antalya’da yapıldı
  7. Göztepe satışlara yönelecek
  8. Milli atletler, takım halinde Balkan Şampiyonu oldu
  9. İbrahim Hacıosmanoğlu: Biz yolda yürüdüklerimizi yolda bulduklarımızla asla değişmeyiz
  10. A Milli Takım’da ABD maçının hazırlıkları sürüyor

© Copyright 2026

DHA