Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Muharip Gaziler Derneği'nin yeni bürosu açıldı

Muharip Gaziler Derneği'nin yeni bürosu açıldı

ABONE OL
DHA

Mesut MADAN/BURDUR, (DHA)- BURDUR'da Muharip Gaziler Derneği'nin yeni bürosunun açılışı yapıldı.

Cumhuriyet Meydanı'ndaki İl Özel İdaresi Binası'nda hizmet veren dernek, valilik tarafından hazırlanan proje kapsamında binanın yıkılacak olması nedeniyle Cumhuriyet Parkı'nda Burdur Belediyesi'nin tahsis ettiği büroya taşındı. Muharip Gaziler Derneği'nin yeni bürosunun açılış töreni yapıldı. Etkinliğe Vali Tülay Baydar Bilgihan, Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz, İl Jandarma Komutanı Albay Mehmet Balcı, İl Emniyet Müdür Vekili Hakan Çiğiltepe, siyasi parti temsilcileri, kamu kurum ve kuruluşlarının müdürleri ile gaziler katıldı. (DHA)

FOTOĞRAFLI

© Copyright 2026

DHA