Son dakika Carrefoursa haberleri ile ilgili DHA'ya eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan Carrefoursa gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan Carrefoursa haber sayfamızda...
CarrefourSA’nın evcil hayvanlar ve sahipleri için tasarladığı PATiFOUR açıldıCarrefourSA, yeni nesil yaşam alanı PATiFOUR’un açılışını yaptı. Farklı konseptiyle öne çıkan PATiFOUR, klasik pet ürünlerine ek olarak evcil hayvanları ile sahiplerinin bir arada kaliteli zaman geçirebileceği ve özel anlarını kutlayabileceği bir alan sunuyor.
Kadınların 2025 tercihleri belli olduTürkiye İtibar Akademisi’nin İstanbul Kent Üniversitesi iş birliği ile hazırladığı Kadın Marka Tercih Endeksi’nin üçüncüsü açıklandı. Beyaz eşyadan giyime, otomobilden kozmetiğe 40 sektörde kadınların tercih ettiği markalar belirlendi.
CarrefourSA yeni dijital cüzdanı Payfour’u tanıttıSabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, alternatif ödeme çözümleri sunarak alışveriş deneyimini iyileştirmek amacıyla yeni Dijital Cüzdan uygulamasını hayata geçirdi. Müşteriler, Payfour ile puan kampanyalarından ve kendilerine özel fiyat, indirim ve marka iş birliği fırsatlarından yararlanabilecek; kredi kartı olmayan ya da limitini kullanmak istemeyen müşteriler, hazır limit, alışveriş kredisi, ödeme erteleme ve taksit seçenekleri ile avantajlı fırsatlara sahip olacak.
CarrefourSA ve Shell&Turcas’tan iş birliğiCarrefourSA ve Shell&Turcas, müşteri deneyiminde yeni bir dönemi başlatmak amacıyla iş birliğine imza attı. Bu iş birliğiyle birlikte Shell & Turcas’ın sevilen yiyecek-içecek markası deli2go, akaryakıt istasyonları dışına çıkarak CarrefourSA Lezzet Arası restoranında café formatında hizmet vermeye başladı. Aynı zamanda CarrefourSA’nın Bonheur markalı ürünleri de artık seçili Shell Select marketlerde müşterilerle buluşuyor.
CarrefourSA'dan 18 milyon dolarlık GES yatırımıCarrefourSA, sürdürülebilirlik vizyonu doğrultusunda 18 milyon dolarlık Güneş Enerji Santrali (GES) yatırımına imza attığını duyurdu. Şanlıurfa’da 297 dönüm arazi üzerinde, 29,3 MWp kurulu güce sahip hayata geçirdiği Güneş Enerji Santrali tam kapasiteyle devreye girdiğinde, yılda yaklaşık 53 milyon kWh elektrik üreterek, yaklaşık 20.000 evin enerji ihtiyacını karşılayacak miktarda enerji üretecek; yılda yaklaşık 27.000 ton karbon emisyonu azaltımıyla doğaya katkı sağlayacak.
İş Bankası ‘yüz tanıma teknolojisi’ ile ödeme dönemini başlatıyorİş Bankası’nın Visa iş birliğiyle Türkiye’de hizmete aldığı yüz ile ödeme teknolojisi, alışverişlerde fiziki kart veya cep telefonu olmadan sadece biyometrik doğrulama ile hızlı, temassız ve şifresiz ödemeyi mümkün kılıyor.
CarrefourSA, Cannes Lions’tan altın ve bronz aslan ile döndüSürdürülebilirlik vizyonuyla çevresel ve toplumsal etki yaratmayı amaçlayan CarrefourSA’nın TBWA/İstanbul iş birliğiyle hayata geçirdiği Hayalet Ağlar projesi, Cannes Lions’tan Altın ve Bronz Aslan kazandı.
CarrefourSA’dan Bursa’ya güçlü yatırımCarrefourSA, yeni açılan hiper marketi ile Bursa’da 32 markete ulaştığını duyurdu. Şirket, yeni yatırımlarıyla şehirdeki varlığını güçlendirmeyi hedefliyor.
Gençlerin en çok tercih ettiği 250 marka belirlendiGençlik Endeksi G-250 araştırmasının sonuçları açıklandı. İstanbul Kent Üniversitesi ve Türkiye İtibar Akademisi (TİA) iş birliğiyle beşinci kez gerçekleştirilen araştırmada Türkiye’de 18-24 yaş arası gençlerin en çok tercih ettiği markalar belirlendi.
1 buçuk milyon tüketici, müşteri deneyiminin lider markalarını belirlediŞikayetvar'ın müşteri deneyimi, şikayet yönetimindeki uzmanlığı ve 1 buçuk milyon tüketicinin geri bildirimiyle belirlenen A.C.E. Awards, İstanbul’da düzenlenen törenle sektör liderlerini ödüllendirdi. Bu yıl 10’uncu kez düzenlenen törende ‘mükemmel müşteri deneyimi’ yaşatan 59 sektörden 100 marka ödüllerine kavuştu.
Market fiyatları tek sitede erişime açıldıSanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, vatandaşların zincir market şubelerindeki 50 bine yakın ürünün fiyatını görebileceği ve fiyat karşılaştırması yapabileceği 'marketfiyati.org.tr' adresinin erişime açıldığını duyurdu.
Türkiye'nin 'En İtibarlı Markaları' belli olduTürkiye İtibar Akademisi tarafından bu yıl 14'üncüsü gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi Araştırması sonuçları açıklandı. Türkiye İstatistik Kurumu'nun 'Türkiye Örneklemi' olarak kabul ettiği 26 bölge ve 72 ilde 10 Aralık 2024 - 10 Ocak tarihleri arasında yaklaşık 15 bin kişi ile gerçekleştirilen araştırmada; ana ve alt sektörleri ile toplam 35 farklı sektördeki markaların itibar derecelendirmesi yapıldı ve Türkiye'nin itibarlı markaları belirlendi.
CarrefourSA bayilik buluşmaları Antalya ile devam ediyorCarrefourSA’nın küçük esnaf ve girişimcilerle buluşmak amacıyla başlattığı Bayilik Buluşmaları'nın bir sonraki durağı Antalya oldu. 65 ilde 520 esnaf ve girişimciye ulaştıklarını söyleyen CarrefourSA İcra Kurulu Üyesi Bulut Batum, “Antalya başta olmak üzere çevre illerde yatırımlarımıza devam ederek bayi ağımızı büyütürken, yerel ekonomi ve istihdama katkı sunarak büyüyeceğiz” dedi.
‘Yeniden Yükleniyor’ temasıyla düzenlenen 33’üncü Kalite Kongresi, Kocaeli'nde gerçekleşti‘Yeniden Yükleniyor’ temasıyla gerçekleşen 33’üncü Kalite Kongresi Kocaeli Kongre Merkezi ev sahipliğinde gerçekleşti. 12 - 13 Kasım tarihlerinde düzenlenen kongrede dijital dönüşümden yapay zekaya, iklimden küreselleşmeye, ekonomiden siber güvenliğe, toplumu ve iş dünyasını ilgilendiren 2025'e özgü önemli konu başlıkları, uzmanlar tarafından ele alındı.
CarrefourSA Teknoloji ve Etki Merkezi Kocaeli’nde kapılarını açtıCARREFOURSA, Türkiye çapında yeni bir sosyal girişim modelinin temellerini atan Sabancı Topluluğu çatısı altında hayata geçirilen Sabancı Gençlik Seferberliği kapsamında, Kocaeli Üniversitesi Teknoloji Fakültesi iş birliğiyle CarrefourSA Teknoloji ve Etki Merkezi’ni açtı. CarrefourSA Teknoloji ve Etki Merkezi, öğrencilere yapay zekâ odaklı teknolojilerden veri analizine kadar pek çok farklı alanda eğitimler verecek ve birlikte projeler geliştirecek.
CarrefourSA 500’üncü bayisini İstanbul’da açtıTürkiye'nin farklı illerinde 'Yeni Nesil Market' anlayışını yaygınlaştırmayı hedefleyen CarrefourSA, 500’üncü bayisini İstanbul’da açtıklarını duyurdu. CarrefourSA CEO’su Kutay Kartallıoğlu, “Bayilik sistemi hem organize gıda perakende sektörü hem de Türkiye ekonomisi için önemli. Bu sistemle yerli girişimciye karlı bir yatırım imkânı, bulundukları bölgeye ise istihdam fırsatı sağlıyoruz” dedi.
CarrefourSA, L'Etape Türkiye'de sporculara destek verdiğini duyurduCarrefourSA, bu yıl Türkiye'de ilk kez düzenlenen dünyanın en prestijli bisiklet yarışlarından biri olan L'Etape by Tour de France’ta ‘Yaşam İçin Doğrusu’ vizyonuyla sporculara destek verdiğini duyurdu.
CarrefourSA ve İklimsa’dan güneş enerjisi santrali için iş birliğiSabancı Holding ve Carrefour iştiraki olan CarrefourSA, sürdürülebilirlik hedefleri doğrultusunda İstinye Hiper mağazasına İklimsa iş birliğiyle 620 kWp kurulu güce sahip çatı üzeri Güneş Enerji Santrali (GES) kurdu. Bu sistem, mağazanın yıllık enerji ihtiyacının yüzde 45’ini karşılayarak 374,8 ton karbon salınımını önleyecek.
CarrefourSA yeni pazarlama platformu Retail Media’yı duyurduCarrefourSA, data entegreli yeni pazarlama platformu CarrefourSA Retail Media’yı hayata geçirdiğini duyurdu. Platform hakkında yapılan açıklamaya göre; CarrefourSA’nın yeni yatırımı markalar ve satıcılara kişiselleştirilmiş ve etkili reklam kampanyaları oluşturma imkanı sunarak, pazarlama stratejilerini daha güçlü hale getirecek. CarrefourSA İcra Kurulu Üyesi ve Genel Müdür Yardımcısı Burçin Çelik, “Sunduğumuz bu hizmetle tüketici davranışlarını gerçek zamanlı analiz ederek, reklam maliyetlerinin yönetilmesine ve stratejik hedeflere ulaşılmasını kolaylaştırıyoruz” dedi.
Carrefoursa ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.