“İşletmelerin sosyal medyada etkileşimleri son 3 yılda yüzde 61 düştü”
Dijital pazarlama faaliyetlerinin unsurları arasında yer alan sosyal medya platformları, markaların hedef kitleleriyle etkileşim için kullandıkları kanalların başında geliyor. Markaların sosyal medya davranışlarını inceleyen ‘2023 Engagement Report’ adlı raporda, işletmelerin sosyal medyadaki paylaşımlarının etkileşim oranlarının Instagram'da son 3 yılda yüzde 61 düştüğünü gösterdi.
Ünlü-hayran etkileşim platformu, portföyüne Fenerbahçe’yi dahil etti
Ünlü-hayran etkileşim platformu Popile, ünlü portföyüne Fenerbahçe’yi dahil etti. Böylece platform üzerinden isteyen herkes, Fenerbahçe’nin dünyaca ünlü yıldızları aracılığıyla sevdiklerine mesaj gönderebilecek.
Dizi, film platformları ve video içerikler metrobüsleri sessizleştirdi
“Kent Ortamında Akıllı Telefon Kullanımı: Metrobüs Yolcuları” araştırması, video içerik tüketiminin giderek artması dolayısıyla bu tüketimin sinema salonları ve evlerin sınırlarını aşarak gündelik yaşamın her alanına, kent ortamlarına taştığını ortaya koydu. Çalışma, yeni tüketim pratiklerinin kentte bireyselleşmenin artmasına ve ortak alanlarda yeni özel alanlar oluşmasına yol açtığını gösterdi. Konuyla ilgili değerlendirmelerde bulunan Araştırma Görevlisi Sedat Erol, bu durumun metrobüsleri sessizleştirdiğini belirterek yolcuların davranış biçimlerinin teknolojik ve sosyolojik açıdan altyapısını anlattı.