Ulaştırma Ve Altyapı Bakanı

Son dakika Ulaştırma ve Altyapı Bakanı haberleri ile ilgili DHA'ya eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı haber sayfamızda...

haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 1.893 ulastirma ve altyapi bakani haberi bulunmuştur.
Ulaştırma Bakanı Uraloğlu Kilyos Tünel Şantiyesi'nde incelemelerde bulundu
Ulaştırma Bakanı Uraloğlu Kilyos Tünel Şantiyesi'nde incelemelerde bulundu Kilyos Tünel Şantiyesinde incelemelerde bulunduktan sonra açıklama yapan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, "İstanbulla ilgili bir deprem riskimiz var, bu hep olmuştur. Buna yönelik ulaştırma yapılarıyla ilgili bütün önlemlerimizi aldık. Eski yapılmış olanları da güçlendirdik. Bakın Fatih Sultan Mehmet Köprüsü ve 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nün tabliyesini askıya aldık. Yeniden yaptık diyebilirim" ifadelerini kullandı. Uraloğlu, Sarıyer-Kilyos arasının, yapılacak bu tünelle 35 dakikadan 5 dakikaya düşeceğini belirterek tüneli 2026 yıl sonu tamamlamayı planladıklarını söyledi.
28.03.2024 Politika
Bakan Uraloğlu: Bu sene İstanbul'da 4 metro açılışı yaptık
Bakan Uraloğlu: Bu sene İstanbul'da 4 metro açılışı yaptık Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Küçükçekmece’de muhtarlar ve STK temsilcileriyle buluştu. Bakan Uraloğlu programda yaptığı konuşmada, "Bakın en son sadece bu sene İstanbul'da 4 metro açılışı yaptık. En son Havalimanı - Arnavutköy arasındaki metroyu biz hizmete açtık 14 kilometre. Geri kalanı oradan başlayıp Halkalı'ya kadar inecek olan 17.5 kilometrelik metro inşaatımızda da çalışmalar devam ediyor. " dedi.
28.03.2024 Video
Bakan Uraloğlu: Yaparsa yine AK Parti yapar
Bakan Uraloğlu: Yaparsa yine AK Parti yapar Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Nevşehir’de AK Parti Belediye Başkan Adayı Mehmet Savran için oy isteyerek, “Mehmet Savran ve sizlerin desteğiyle, şehrimizi daha da ileriye taşıyacak projeleri hayata geçirmek için var gücümüzle çalışacağız. Bundan önce nasıl yapmışsak bundan sonra da öyle yapacağız. Yaparsa yine AK Parti yapar" dedi.
27.03.2024 Politika
Bakan Uraloğlu: Hatay Havalimanı 29 Mart’ta çift yönlü uçuşa açılıyor
Bakan Uraloğlu: Hatay Havalimanı 29 Mart’ta çift yönlü uçuşa açılıyor Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, onarım çalışmaları tamamlanan Hatay Havalimanı'nın 29 Mart'ta çift yönlü uçuşa açılacağını söyledi.
27.03.2024 Video
27.03.2024 Politika
Bakan Uraloğlu: İşimiz, size daha iyi şartlarda hizmet edebilmek
Bakan Uraloğlu: İşimiz, size daha iyi şartlarda hizmet edebilmek Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdülkadir Uraloğlu, "Bizim işimiz, size daha iyi şartlarda hizmet edebilmek. Dün yetenin bugün yetmez olması da normaldir. O anlamda biz de üzerimize düşeni inşallah beraberce yapacağız" dedi.
26.03.2024 Politika
Bakan Uraloğlu: Ankara-İstanbul süper hızlı tren projesini başlattık
Bakan Uraloğlu: Ankara-İstanbul süper hızlı tren projesini başlattık Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, "Ankara-İstanbul Süper Hızlı Tren Hattı proje çalışmalarını başlattık. Süper hızlı tren hattımızda saatte 350 kilometre hıza ulaşacak trenlerimizle seyahat süresini 80 dakikaya indireceğiz" dedi.
25.03.2024 Politika
Bakan Uraloğlu: Artık Ankara-İstanbul arasındaki alternatif yolları düşünür hale geldik Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, "Bolu'nun en önemli projesi, Bolu Dağı Tüneli'ydi. Yılan hikayesine dönmüştü. 2007 yılında Cumhurbaşkanımız, dönemin başbakanı açılışı yaptı. 2007 yılında bitirdiğimiz Bolu Dağı Tüneli artık günlük 50 bin trafiklere ulaşmış durumda. Artık Ankara-İstanbul arasındaki alternatif yolları düşünür hale geldik" dedi.
Bakan Uraloğlu: Ülkemizin her tarafını bölünmüş yollarla ördük
Bakan Uraloğlu: Ülkemizin her tarafını bölünmüş yollarla ördük Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, "Ülkemizin her tarafını bölünmüş yollarla ördük. Örümcek ağı gibi ördük. Her tarafta bölünmüş yolumuz var ama Çankırı’mıza baktığımız zaman bir taraftan Kastamonu'ya bölünmüş yolumuzu yaptık; öbür taraftan Ankara’yı bitirdik, diğer taraftan Kırıkkale’ye sadece Delice'nin orada birkaç yüz metre heyelan kaldı, onu da bitirdik mi orada bölünmüş yol olacak" dedi.
24.03.2024 Politika
Bakan Uraloğlu: Türkiye, fiber altyapıda Avrupa'da 2'nci sırada
Bakan Uraloğlu: Türkiye, fiber altyapıda Avrupa'da 2'nci sırada Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Avrupa'nın öncü kuruluşlarından FTTH Avrupa Konseyi (FTTH Council Europe) tarafından gerçekleştirilen FTTH/B Market Panorama Araştırması'na göre, Türkiye'nin eve kadar fiberde 18 milyon hane erişimi ile Avrupa'da ikinci sıraya yükseldiğini açıkladı.
Bakan Uraloğlu: İstanbul'da 2024'te açtığımız raylı sistemleri birkaç haftada 900 binin üzerinde vatandaşımız kullandı Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 2024 yılının ilk çeyreğinde İstanbul'da Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı olarak 34 kilometre raylı sistem hattını hizmete sunduklarını belirterek, "İstanbul'da bu yıl 4 ayrı hattı hizmete aldık ve bu hatlarımız birkaç haftada toplamda 900 binin üzerinde İstanbullu vatandaşımız tarafından kullanıldı" dedi.
24.03.2024 Politika
Bakan Uraloğlu taksi durağında telefona bakıp 'Ben bakanım, durakta nöbetçiyim' dedi Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ankara'da bir taksi durağını ziyaret ederek, taksici esnafı ile sohbet etti. Ziyaret sırasında taksi durağına gelen bir müşteri telefonunu cevaplayan Uraloğlu, müşterinin 'Taksi var mı?' sorusuna, "Ben Ulaştırma ve Altyapı Bakanıyım, bu akşam nöbetçi benim, taksimiz var, siz adres verin" diyerek yanıt verdi, renkli diyaloglar oluştu.
24.03.2024 Video
24.03.2024 Gündem
Bakan Uraloğlu: Türk bayraklı gemilerde hurda teşvik kapsamı iki kat artırıldı
Bakan Uraloğlu: Türk bayraklı gemilerde hurda teşvik kapsamı iki kat artırıldı Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraoğlu, hurdaya ayrılan Türk bayraklı gemilerin yerlerine yeni gemi inşa edilmesi için 25 bin groston (denizcilikte ağırlık birimi) ile sınırlı olan hurda teşvik başvurularının iki kat artırılarak 50 bin grostona çıkarıldığını açıkladı.
23.03.2024 Politika
Bakan Uraloğlu: Asla günü kurtarmaya yönelik işler yapmıyoruz
Bakan Uraloğlu: Asla günü kurtarmaya yönelik işler yapmıyoruz Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, “Güzel işler yaptık ve asla günü kurtarmaya yönelik, sizi kandırmaya yönelik işler yapmıyoruz. Yaptığımız zaman tüm ekibimizle beraber, özenle çalıştık. Bundan sonra da böyle devam edeceğiz” dedi.
22.03.2024 Video
22.03.2024 Politika
Bakan Uraloğlu: Erdoğan, 'Yürüyün' dedi, biz de yürüdük
Bakan Uraloğlu: Erdoğan, 'Yürüyün' dedi, biz de yürüdük Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, "2018'de ekonomik sıkıntılar yaşadık, arkasında pandemi yaşadık, yetmedi 6 Şubat depremlerini yaşadık. Bütün buna rağmen kamunun yapması gereken hizmetleri durdurduğunu gördünüz mü? Durdurmadık. Niye durdurmadık? Recep Tayyip Erdoğan, 'Yürüyün' dedi, biz de Allah'ın izniyle yürüdük" dedi.
21.03.2024 Politika
Bakan Uraloğlu: 2002'den bu yana ulaşım ve iletişim altyapısına 275 milyar dolar yatırım gerçekleştirdik Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adbulkadir Uraloğlu, "2002 yılından bu yana ülkemizin ulaşım ve iletişim altyapısına tam 275 milyar dolar, sadece kara yolları içinse 165 milyar doların üstünde yatırım gerçekleştirdik" dedi.
Bakan Uraloğlu: Ankara-Elmadağ bölgesel treni sefere çıkıyor
Bakan Uraloğlu: Ankara-Elmadağ bölgesel treni sefere çıkıyor Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 21 Mart'ta Ankara-Elmadağ bölgesel tren seferlerinin başlayacağını açıkladı.
20.03.2024 Gündem
Arnavutköy-İstanbul Havalimanı Metrosu açıldı
Arnavutköy-İstanbul Havalimanı Metrosu açıldı Arnavutköy-İstanbul Havalimanı Metro Hattı Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın canlı bağlantı ile katıldığı törenle açıldı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, metro hattının 31 Mart'a kadar ücretsiz olacağını duyurdu. Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ise 2024 yılının ilk çeyreğinde İstanbul'da 34 kilometre uzunluğunda metro hattını hizmete açtıklarını belirtti.
19.03.2024 Gündem
Kurum: CHP'li yönetim bu milleti trafik çilesine, ulaşım problemine mahkum etti
Kurum: CHP'li yönetim bu milleti trafik çilesine, ulaşım problemine mahkum etti AK PARTİ İBB Başkan Adayı Murat Kurum, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı tarafından yapılan, Çekmeköy-Taşdelen-Alemdağ Köprülü Kavşağı Açılış Töreni’ne katıldı. Törende konuşan Kurum, “5 yılda tek bir metro ihalesine çıkamadılar. Mevcut CHP’li aday, yetmezmiş gibi bir de rahmetli Kadir abi döneminde temelleri atılan metro projelerini, temelini ben attım, sıfırdan yaptı diye yalan söylüyor. Ve buradan, Çekmeköy’den bir kez daha söylüyorum. Bu yarı zamanlı Belediye başkanının son 5 yılda yaptığı tek bir metro ihalesi yoktur" dedi.
17.03.2024 Politika
Bakan Uraloğlu: İstanbul'da metro hattını bin kilometreye çıkaracağız
Bakan Uraloğlu: İstanbul'da metro hattını bin kilometreye çıkaracağız Çekmeköy-Taşdelen-Alemdağ Köprülü Kavşağı açılış töreninde konuşan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, "Son 22 yılda İstanbul’un ulaşım ve iletişim altyapısı için yaklaşık 1 trilyon 177 milyar lira yatırım gerçekleştirdik. Bölünmüş yol uzunluğunu 794 kilometreye, bitümlü sıcak kaplama yol uzunluğunu 811 kilometreye çıkardıkö dedi. Uraloğlu, “İstanbul’a birilerinin 5 yılda kazandırdığı 8 kilometre raylı sistem hattı uzunluğunu biz tek bir projemizle geçiyoruz." ifadelerini kullandı.
17.03.2024 Video
17.03.2024 Politika
Bakan Uraloğlu: Bunlar bizi eleştirdikçe, ne kadar doğru işler yaptığımızı görüyoruz Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, "Bunların her halükarda bir mazeretleri, her halükarda bir muhalefetleri olacak. Bunlar bizi eleştirdikçe, biz de ne kadar doğru işler yaptığımızın göstergesini görüyoruz. İstedikleri kadar eleştirsinler" dedi.

Benzer Haber Etiketleri

bakan uraloğlu metro istanbul seçim AK Parti

Ulaştırma Ve Altyapı Bakanı ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.