Geri Dön
Kültür&Sanat215 yıllık ÅŸekercinin yeni yıl konseptine yoÄŸun ilgi

215 yıllık şekercinin yeni yıl konseptine yoğun ilgi

Asırlık markalarıyla dikkat çeken şekerleme sektörü, turistlerin de ilgi odağı oluyor. 4 yılda 10 milyon kişiyi mağazalarında ağırlayan ve yeni yılda da yoğunluk yaşanan yerli şekerleme markası Şekerci Cafer Erol, 2 asırlık hikayesini yurt dışına taşımaya hazırlanıyor.

215 yıllık şekercinin yeni yıl konseptine yoğun ilgi

Tarihi, turistik, kültürel ve son yıllarda da sağlık hizmetleriyle tüm dünyadan milyonlarca turistin popüler rotası haline gelen Türkiye, gıda markalarıyla da gerek yerelde gerekse yurt dışında yabancıların tercih noktalarından oluyor. Statista’nın yayımladığı veriler 2022’yi 121,8 milyar dolar gelirle kapatması beklenen gıda sektörünün bu rakamı 2027’ye kadar 140,5 milyar dolara ulaştıracağına işaret ediyor. Gıda pazarının gelir pastasından en büyük payı 21,38 milyar dolarlık (%17,55) cirosuyla şekerleme ve atıştırmalık segmenti alıyor.

Asırlık markalarıyla dikkat çeken şekerleme sektörü, turistlerin de ilgi odağı oluyor. 4 yılda yurt içi ve dışından 10 milyon kişiyi mağazalarında ağırlayan yerli şekerleme markası Şekerci Cafer Erol, 2 asırlık hikayesini yurt dışına taşımaya hazırlanıyor.

215 yıllık şekercinin yeni yıl konseptine yoğun ilgi


YILBAŞI KONSEPTİNE TURİSTLERDEN YOĞUN İLGİ

Türkiye'deki 8 ayrı lokasyonundaki mağazalarında oluşturdukları yılbaşı konsepti ile hem yerli vatandaşların hem de turistlerin dikkatini çektiklerini söyleyen Şekerci Cafer Erol Yönetim Kurulu Başkanı M. Nurtekin Erol, "İstanbul’da Göztepe, Karaköy, Ataşehir, İstinye, Kadıköy gibi ilçelerdeki lokasyonlarımız ve İzmir’deki mağazamızda her yıl yaklaşık 30 farklı ülkeden milyonlarca turisti konuk ediyoruz. Müşterilerimizin hem göz zevkine hem de damak tadına hitap ederken aynı zamanda ülkemizi temsil ediyoruz. Bu yüzden globaldeki hiçbir trendi kaçırmıyor, güncel olay ve durumlara renk katarak özel konseptler yaratıyoruz. 2018’de başlattığımız yılbaşı konsepti geleneğinin bu yılki temasını da Buz Masalı olarak belirledik ve bununla birlikte ilgi odağı haline geldik" dedi.

Yılbaşı konsepti çerçevesinde çeÅŸitli koleksiyon setleri hazırladıklarının altını çizen Erol, "Müşterilerimizin yeni yılın enerjisini hissetmeleri ve geleneksel lezzetleri yılbaşı sofralarına taşımaları için akide ÅŸekeri, lokum ve çikolatalarımızla özel setler oluÅŸturduk. Bunun yanı sıra rengarenk hediye kutuları yaptık. Yüz yıl önce bir ÅŸekerci dükkanı olarak baÅŸlayan serüvenin mirasçıları olarak, geçmiÅŸin deÄŸerlerini günümüze taşıyıp, dünyanın dört bir yanından insanlarla buluÅŸturmaktan mutluluk duyuyoruz. 2023’te asırlık baÅŸarı hikayemizi yurt dışına da taşıyarak büyüyeceÄŸiz" diye konuÅŸtu.Â