Çaldığı motosikletle gezerken yakalandı, 'Teslim etmeye gidiyordum' dedi
Adana'da bir apartmanın otoparkına giren Mustafa C. (22), park halindeki motosikletin gidon kilidini kırıp, çaldı. Motosikletle caddede gezerken yakalanan Mustafa C. ifadesinde, "Motosikleti evime dönmek için çaldım. Geri verecektim. Tam teslim etmeye giderken polise yakalandım" dedi.Olay, 25 Mayıs’ta saat 02.00 sıralarında Çukurova ilçesi Huzurevleri Mahallesi’nde meydana geldi. Sokakta yürüyen Mustafa C., bir apartmanın otoparkında A.E.’nin park halindeki motosikletini görünce yanına gitti. Bir süre çevreyi gözetleyen şüpheli, gidon kilidini kırdığı motosikleti sürükleyerek götürdü. Düz kontak yaparak motosikleti çalıştıran şüpheli, daha sonra kaçtı. O anlar, apartmanın güvenlik kamerasına yansıdı. Motosikletinin yerinde olmadığını fark eden A.E., İl Emniyet Müdürlüğü’ne giderek şikayetçi oldu.