İki saliseyle kaçırdığı şampiyonluğu, bu kez çifte altın madalyayla taçlandırdı
İzmir'de yaşayan ortaokul öğrencisi Elif Yıldız (12), atletizmde daha önce iki saliseyle kaçırdığı Türkiye şampiyonluğunu, Kütahya'da düzenlenen şampiyonada 60 metre engelli ve 200 metre engelli yarışlarında 2 altın madalya alarak kazandı. Yıldız, "En büyük hayalim ise ay-yıldızlı formayı giyip ülkemi olimpiyatlarda temsil etmek" dedi.İzmir'de yaşayan Mustafa Kaya Spor Ortaokulu 6'ncı sınıf öğrencisi Elif Yıldız, Kütahya'da 19-21 Haziran 2026 tarihleri arasında düzenlenen Türkiye Atletizm Federasyonu U14 Türkiye Şampiyonası'nda 60 metre engelli ve 200 metre engelli yarışlarında altın madalya kazandı. Daha önce Decathlon Türkiye'nin En Hızlısı yarışlarında Türkiye birinciliğini iki saliseyle kaçırarak ikinci olan Yıldız, atletizme ilkokul öğretmeninin yönlendirmesiyle başladığını belirtti. Başarısının disiplinli çalışmasına bağlı olduğunu dile getiren Yıldız, "İlkokul öğretmenim koşmamın iyi olduğunu fark etti ve beni yönlendirdi. Haftada 5 gün antrenman yapıyorum. Her gün okul biter bitmez piste gidiyorum. Okul yarışlarında da uzun atlamada İzmir ikinciliği elde ettim. Bu yıl Decathlon Türkiye'nin En Hızlısı'nda Türkiye ikincisi oldum. Türkiye birinciliğini iki salise farkla kaçırdım. Daha sonra Kütahya Türkiye Şampiyonası'nda 60 metre engelli ve 200 metre engelli yarışlarında Türkiye birincisi oldum. Önümüzde 9-10 Temmuz'da U16 Türkiye Şampiyonası var. Kulüp olarak katılacağız ve hedefim yine zirve. En büyük hayalim ise ay-yıldızlı formayı giyip ülkemi olimpiyatlarda temsil etmek" dedi.