İmam, atık odunları eşyaya dönüştürüyor
Aksaray'da Topakkaya Merkez Camisi'nin imamı Fatih Dikicioğlu (43), camiden arta kalan zamanlarını değerlendirmek için lojmanda atölye kurdu. Dikicioğlu, atölyesine getirdiği atık ağaçları lamba, ayna ve kitaplık gibi birçok ürüne dönüştürüyor. Dikicioğlu, "İşleyen demir pas tutmaz. Ya da çalışan kişiler kötülük yapmaya fırsat bulamaz" dedi.Aksaray'ın Topakkaya Merkez Camisi'nin 4 yıllık imamı 3 çocuk babası Fatih Dikicioğlu, camiden arta kalan zamanlarını değerlendirmek için lojmanda atölye kurdu. Atölyede atık odunları işleyen Dikicioğlu, ağaçları lamba, ayna, kitaplık gibi birçok ürüne dönüştürüyor. Dikicioğlu, "Görevimin haricinde ahşap ve odun işleriyle uğraşıyorum. 3,5 yıl önce bu işe su kabağı ile başladım. Ahşaba ise bir odun merakı ile başladım. İşlemiş olduğum odunun neticesinde güzel bir eser meydana geldiğinden dolayı, odunla uğraşmaya karar verdim. Din görevlisi olduğumuz için camimiz ile bunun yanında gençlerimizle uğraşıyoruz. Cenazeler çıkıyor. Bunun yanında taziyeler de oluyor. Eğer vakit bulursam 2-3 ayda ara ara atölyeye çıkarak ürün elde ediyorum. Odunları temizleyip, içlerini oyarak şelaleler ya da kitaplık olabiliyor. Bunun yanında lamba, aynalık gibi birçok ürün çıkıyor" diye konuştu.