Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Irak Başbakanı Zeydi ile telefonda görüştü

İletişim Başkanlığı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın, Irak Başbakanı Ali Zeydi ile telefon görüşmesi gerçekleştirdiğini açıkladı.

ABONE OL
ANKARA,(DHA)-

İletişim Başkanlığı sanal medya hesabından yapılan paylaşımda, “Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan, Irak Başbakanı Ali Zeydi ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede Türkiye-Irak ikili ilişkileri ile bölgesel ve küresel konular ele alındı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, yeni dönemde Türkiye ile Irak arasındaki ilişkileri daha da ileri taşımayı istediğimizi, özellikle enerji, savunma sanayii ve ulaştırma alanlarında iş birliği potansiyelinin büyük olduğunu belirtti. Cumhurbaşkanımız, Irak Başbakanı Ali Zeydi’yi kapsamlı istişarelerde bulunmak üzere Türkiye’ye davet etti” ifadeleri kullanıldı.

Diğer Haberler

  1. Bakan Gürlek: Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü, isteğe bağlı atama kararnamesi çalışmaları tamamlanmıştır
  2. Polonya Cumhurbaşkanı Karol Nawrocki 23-24 Haziran'da Türkiye'de
  3. Dışişlerinden, Karadeniz’de sahibi Türk olan kuru yük gemisine yapılan saldırıya ilişkin açıklama
  4. Bakan Fidan, Katarlı mevkidaşı Al Sani ile telefonda görüştü
  5. Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ile telefonda görüştü
  6. CHP Bursa'da partililer bina girişine sandalyelerle barikat kurdu
  7. Cumhurbaşkanı Erdoğan, 'Genç Müslüman Kadınlar Liderlik Programı' katılımcıları ile görüştü
  8. Bakan Bayraktar, Pakistan Özelleştirme Bakanı Ali ile bir araya geldi
  9. AK Parti'li Çelik: Yasa taslağının değerlendirilmesi aşamasındayız
  10. AK Parti'de MKYK toplandı

© Copyright 2026

DHA