Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Beşiktaş GAİN’de, EuroLeague yönetiminin açıklaması için geri sayım

Euroleague yönetiminde hissedarların sabah ilk toplantıyı yapıp oybirliği ile Beşiktaş GAİN’in katılımını istediği öğrenildi.

ABONE OL
Ali DANAŞ/İSTANBUL, (DHA)-

EuroLeague yönetiminin öğleden sonra kendi yönetim kurulu toplantısını yapıp kararı açıklaması bekleniyor. Kararın yüksek ihtimalle Beşiktaş GAİN'in katılması yönünde çıkması öngörülüyor.

Siyah beyazlı kulüp ise resmi açıklama için EuroLeague yönetiminin kesin açıklamasını bekliyor.

Beşiktaş Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Özkan Arseven'in konuyla ilgili açıklaması ise şöyle:

“Buradan dönüş için son anda çok farklı bir siyasetin veya gücün devreye girmesi gerekiyor. Şu anda da böyle bir ihtimal görünmüyor. Kesin Hayırlı olsun demek için Eurolig yönetim kurulu resmi kararını bekliyoruz”

Diğer Haberler

  1. Serdal Adalı: Camiamızın sabırsızlıkla beklediği, layık olduğu bir başarıyı hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz
  2. EuroLeague açıkladı; Beşiktaş GAİN de katıldı, yeni sezonda 3 Türk takımı olacak
  3. Teknosa, GG Arena ile oyun ekosistemine yönelik yeni organizasyonunu duyurdu
  4. Salih Özcan: Bu takım daha fazlasını hak etti
  5. Vincenzo Montella: Dünya Kupası’na gelmek 24 yıl sürmeyecek, çok daha kısa sürede geleceğiz
  6. Orkun Kökçü: İnşallah gelecekteki turnuvalarda ülkemizi daha güzel bir şekilde gururlandırabiliriz
  7. Türkiye - ABD maçından notlar
  8. Basketbol Şampiyonlar Ligi'nin 11'inci sezonunda Galatasaray ve Trabzonspor yer alacak
  9. Fenerbahçe günü çift antrenmanla tamamladı
  10. TOFAŞ, ABD'li guard Zach Nutall'ı transfer etti

© Copyright 2026

DHA