Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Beşiktaş yeni sezonun açılışını yaptı

Beşiktaş, 2026-2027 sezonunun ilk antrenmanını Nevzat Demir Tesisleri'nde gerçekleştirdi.

ABONE OL
Ali DANAŞ / İSTANBUL (DHA) -

Bu sabah performans testinden geçen futbolcular, ilk saha çalışmasına takım toplantısı ve kısa kondisyon koşularıyla başladı. Daha sonra iki gruba ayrılan oyuncular, tek pas ve top kapma çalışması yaptı. Yeni teknik direktör Vincenzo Italiano'nun da çalışmalara aktif olarak katıldığı görüldü. Antrenmanın ikinci bölümü ise taktik çalışmalarla tamamlandı.

İzinli olan Orkun, Murillo, Oh, Ndidi, Uduokhai, Olaitan ile Dünya Kupası'nda bir üst tura yükselen Agbadou antrenmana katılmadı. Ndidi, Uduokhai ve Olaitan'ın birkaç gün içinde takıma dahil olacağı belirtildi.

Öte yandan, kadroda düşünülmeyen Al Musrati, Onana, Joao Mario, Elan Ricardo, Emrecan Uzunhan, Can Keleş ve Tayyip Talha Sanuç'un antrenmanlarda yer almayacağı açıklandı.

Diğer Haberler

  1. Filenin Efeleri, Belçika'yı 3-0 mağlup etti
  2. Halis Karataş: 100’üncü yıl benim için çok önemliydi
  3. 100’üncü Gazi Koşusu’nu Halis Karataş’ın jokeyliğini yaptığı 'Bay Nalçakan' kazandı
  4. Önder Özen: Taraftarın tek parça halinde olmasına ihtiyacımız var
  5. Pilotlar zorlu parkurda tozu dumana kattı
  6. ‘İstanbul’u Yüzüyorum, Maviyle Buluşuyorum’ yarışları Şaşkınbakkal sahilinde gerçekleşti
  7. 100’üncü Gazi Koşusu’nda bayram havası
  8. A Milli Erkek Basketbol Takımı için medya günü düzenlendi
  9. Göztepe'de yabancı bolluğu
  10. At yarışlarının asırlık efsanesi Gazi Koşusu 'Dalya' diyor

© Copyright 2026

DHA