Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Göztepe'de yabancı bolluğu

Süper Lig'de yeni sezon öncesi Nijerya asıllı İrlandalı golcü Sinclair Armstrong ve Brezilyalı forvet Andre Henrique ile sözleşme imzalayan Göztepe'de yabancı sayısı 15'e yükseldi. Göztepe yönetimi, mevcut 10+4 yabancı kuralının yükseltilmesi ya da serbest olması yönündeki görüşünü Kulüpler Birliği toplantısında bildirdi. Şu an kadrosunda Juan, Jeh, Janderson, Luiz, Sabra, Armstrong, Henrique, Rhaldney, Dennis, Miroshi, Mohammed, Antunes, Cherni, Godoi ve Bokele'yi bulunduran sarı-kırmızılılar yeni gelecek futbolculara yer açmak için de görüşmelere başladı.

ABONE OL
Onur ATIŞ / İZMİR, (DHA)

Rhaldney ve Jeh'i kesin olarak göndermeyi planlayan kurmaylar, Juan ve Dennis'i ise yüksek bir bonservis bedeli karşılığında satmaya hazırlanıyor. Sport Republic yönetimi, teknik ekibin raporu doğrultusunda Mohammed, Luiz ve Sabra'yı da başka takımlara kiralayabilir. Şu an Gambiyalı stoper Sundberg ile temasta olan sarı-kırmızılılar özellikle yabancı kaleci transferinde de mesafe kat etti. Göztepe'de yaz döneminde kaleci Lis, Brezilyalı stoper Heliton ve Bulgar orta saha Krastev takımdan ayrılmıştı.



Diğer Haberler

  1. At yarışlarının asırlık efsanesi Gazi Koşusu 'Dalya' diyor
  2. Bursaspor, Lincoln Henrique ile Lewis Baker'ı kadrosuna kattı
  3. Filenin Efeleri, Arjantin’i 2-0’dan dönerek 3-2 mağlup etti
  4. Türkiye U17 Basketbol Milli Takımı, Yeni Zelanda’yı mağlup etti
  5. Tahkim Kurulu, Mert Hakan Yandaş dosyasında incelemeyi sürdürüyor
  6. Bursaspor sahaya indi, Mustafa Er yol haritasını çizdi
  7. RAMS Başakşehir FK, yeni sezon hazırlıklarını çift idmanla sürdürdü
  8. Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Topuk Yaylası’nda takımla bir araya geldi
  9. Dursun Özbek başkanlığındaki yönetim kurulu, 11 farklı konuda yetki aldı
  10. Fenerbahçe İstanbul Jet, Beşiktaş'ı deplasmanda yenerek Süper Lig şampiyonu oldu

© Copyright 2026

DHA