Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

İsmail Kartal: Fenerbahçe takımına ve camiasına yakışmayan bir mağlubiyet yaşadık

Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, “Fenerbahçe takımına ve camiasına yakışmayan bir mağlubiyet yaşadık. Çok üzgünüz. Bütün taraftarlarımızdan özür diliyoruz” dedi.

ABONE OL
Mustafa AKIN/Farum-Kopenhag(Danimarka), (DHA)

UEFA Avrupa Konferans Ligi H Grubu 5’inci hafta maçında Fenerbahçe, deplasmanda Danimarka ekibi Nordsjaelland’a 6-1 mağlup oldu. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında teknik direktör İsmail Kartal açıklamalarda bulundu.

 

 

Çok üzgün olduklarını belirten Kartal, “Bu akşamki maçla ilgili söylenecek çok fazla bir şey yok. Sonuçta Fenerbahçe takımına ve camiasına yakışmayan bir mağlubiyet yaşadık. Bütün taraftarlarımızdan özür diliyoruz ama İstanbul’daki Spartak Trnava maçında Fenerbahçe kendisine yakışanı yapacaktır. Bu gruptan çıkacağız. Çok fazla da konuşacak bir şey yok. Bu akşam istediklerimizi yapamadık. Sonuçta mağlup olduk. Bize yakışmadı. Tüm camiamızdan ve taraftarlarımızdan özür dileriz” ifadelerini kullandı.

 

Diğer Haberler

  1. Basketbol Şampiyonlar Ligi'nin 11'inci sezonunda Galatasaray ve Trabzonspor yer alacak
  2. Fenerbahçe günü çift antrenmanla tamamladı
  3. TOFAŞ, ABD'li guard Zach Nutall'ı transfer etti
  4. Kuşadası'nda Galatasaraylı taraftarlardan Yaşar Kaptan'a büyük vefa
  5. Fenerbahçe Beko'da dört ayrılık birden
  6. Milli takım, UIPM Pentatlon Dünya Kupası’nda final oynayacak
  7. Yüksel Yıldırım: 5 futbolcu ile görüştük ancak henüz biten bir transfer yok
  8. Mauricio Pochettino: Yarın karşımızda rekabetçi ve gururu için oynayan bir takım bekliyoruz
  9. Kenan Yıldız: Bize destek veren tüm taraftarlardan, Türk halkından özür diliyorum
  10. Vincenzo Montella: Bu oyuncular geleceğimiz, onlara saygı gösterelim

© Copyright 2026

DHA