Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
Zonguldak'ta yaşayan ve 30 yıldır böbrek yetmezliği nedeniyle diyalize bağlı, idrar çıkışı olmadan yaşamını sürdüren Esin Avcı (48), Akdeniz Üniversitesi'nde (AÜ) böbrek nakli oldu. Avcı, "30 yıl sonra hem böbreğime hem de idrarıma kavuştum. Ameliyattan çıktıktan sonra kana kana su içtim, anlatılmaz bir duyguydu" dedi.
EN SON VİDEOLAR
- Ayı ile 3 yavrusu Kösedağ'ın zirvesinde dronla görüntülendi
- İHA teknolojisi eğitimi için Türkiye’yi seçen Ekaterina, takımıyla dünya 3’üncüsü oldu
- Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
- İzmirli şampiyon judocuların hedefi Avrupa'da madalya
- Muğla'da üretilen yaban mersini ihraç ediliyor, turistler dalından topluyor
- İptal edilmeyen uçuşlar, Karadeniz turizmine nefes olacak
- İstanbul Aydın Üniversitesi’nde 23 pilot bröve alarak mezun oldu
- ABD'den İran'a saldırı
- Otomobiliyle, park halindeki otomobile ve motosiklete çarptı; kaza anı kamerada
- Silivri'de servis minibüsü devrildi; 2 ölü, 10 yaralı