Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

İstanbul Akvaryum 15’inci yılında 15 milyon ziyaretçiye ulaştı

İstanbul Akvaryum, 15’inci kuruluş yıl dönümünü ziyaretçileri ve çalışanlarıyla birlikte kutladı. Programda konuşan İstanbul Akvaryum Genel Müdürü Dilek Çapanoğlu, bugüne kadar 150’den fazla ülkeden 15 milyondan fazla ziyaretçiyi ağırladıklarını söyledi. Çapanoğlu, akvaryumda bin 500 farklı türden yaklaşık 17 bin canlı bulunduğunu; eğitim, koruma ve sürdürülebilirlik çalışmalarıyla deniz yaşamının korunmasına yönelik faaliyetler yürüttüklerini dile getirdi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Ortaokul öğrencileri hava temizleyen sokak lambası geliştirdi
  2. BCN College ‘Vizyon 2027’ lansmanını gerçekleştirdi
  3. Ölen kızlarının hatıraları çalınınca mezarının etrafını çitle çevirip, kapı yerleştirdiler
  4. İstanbul Akvaryum 15’inci yılında 15 milyon ziyaretçiye ulaştı
  5. Songül, ablasının gözü önünde darbedilip, kaçırıldı
  6. Rehabilitasyon merkezinde otizmli çocuğa şiddet kamerada
  7. Elder Yönetim Kurulu Başkanı Erdeniz: Elektrik dağıtımında 10 yılda en az 50 milyar dolarlık yatırım ihtiyacı var
  8. Emlak Konut Anahtar Fikirler Zirvesi başladı
  9. Karadeniz Mayın Karşı Tedbirleri Görev Grubu aktivasyon faaliyetleri gerçekleştirildi
  10. MKE anti-dron mühimmatı, hedefleri vurdu

© Copyright 2026

DHA