Son dakika defacto haberleri ile ilgili DHA'ya eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan defacto gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan defacto haber sayfamızda...
haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 344 defacto haberi bulunmuştur.
DeFacto ve Reis’ten yeni koleksiyonDefacto, takı markası Reis Kuyumculuk ile güçlerini birleÅŸtirerek yeni bir koleksiyona imza attı. DoÄŸadan ilham alan koleksiyonda her tarza uyum saÄŸlayan tasarımlar yer alıyor.Â
Hepsiburada, Anneler Günü dönemine ait alışveriÅŸ verilerini açıkladıHepsiburada, bu yıl Anneler Günü’nde en çok tercih edilen ürünleri açıkladı. Açıklamaya göre, kullanıcılar, annelerin hem günlük yaÅŸamını kolaylaÅŸtıracak hem de kiÅŸisel bakımına katkı saÄŸlayacak ürünleri tercih etti. Teknolojik ürünlerde espresso makineleri ve IPL cihazları öne çıktı; her iki ürün grubunda da geçenaya göre satışlar 4,5 kat arttı. Robot süpürgeler, akıllı saatler ve tabletler de en çok ilgi gören hediyeler arasında yer aldı. Ev aletleri kategorisinde robot süpürge ve toz torbasız süpürge satışları 3 kat artış gösterdi. KiÅŸisel bakım ürünlerinde ise güneÅŸ koruyucular 3 kat, renkli kozmetik ürünleri ise 2 kat daha fazla talep gördü.
DeFacto’dan Anneler Günü’ne özel koleksiyonDeFacto, Anneler Günü’ne özel koleksiyon çıkardı. Pastel tonlar, şık kesimler ve hafif kumaÅŸlarla tasarlanan koleksiyon; annelere hem konforlu hem de şık bir hediye alternatifi sunmayı hedefliyor.
‘Türkiye e-ticarette kültürel ve jeopolitik avantajlara sahip’Uluslararası Ekonomi Zirvesi’nin ‘E-ticaretin Türkiye Ekonomisi İçin Yarattığı Sınır Ötesi Fırsatlar’ baÅŸlıklı beÅŸinci panelinde konuÅŸan Trendyol Grubu CEO’su Erdem İnan, Türkiye’nin e-ticarette sınır ötesi fırsatlar konusunda ‘kültürel ve jeopolitik’ avantajlara sahip olduÄŸunu ve bu avantajların üretim gücüyle desteklendiÄŸini söyledi.
Gençlerin en çok tercih ettiÄŸi 250 marka belirlendiGençlik Endeksi G-250 araÅŸtırmasının sonuçları açıklandı. İstanbul Kent Üniversitesi ve Türkiye İtibar Akademisi (TİA) iÅŸ birliÄŸiyle beÅŸinci kez gerçekleÅŸtirilen araÅŸtırmada Türkiye’de 18-24 yaÅŸ arası gençlerin en çok tercih ettiÄŸi markalar belirlendi.
DeFacto ve Afra SaraçoÄŸlu'ndan yeni koleksiyonGlobal moda markası DeFacto, marka yüzü Afra SaraçoÄŸlu'nun enerjisinden ilham alarak yeni kumaÅŸ pantolon koleksiyonu hazırladı. Koleksiyonda güçlü formlar ve yalın çizgiler dikkat çekiyor. Soft dokular, kusursuz kesimler ve baharın tazeliÄŸini yansıtan renkler; kombinlere şıklık katıyor.
SAP HR Connect'te, yapay zekanın İK süreçlerindeki etkileri konuÅŸulduYapay zekanın insan kaynakları süreçlerinde artan etkileri, bu yıl üçüncüsü düzenlenen SAP HR Connect'te ele alındı. İstanbul'da düzenlenen etkinlikte İK liderleri, BT profesyonelleri ve SAP iÅŸ ortakları bir araya geldi. Etkinlikte, yapay zekanın bireysel ve kurumsal geliÅŸim için barındırdığı faydalara ve yüksek potansiyele dikkat çekildi.
DeFacto’dan erkeklere özel ‘rahat ötesi’ pantolon koleksiyonuGlobal moda markası DeFacto, Non Denim Koleksiyonu ile erkeklere özel ‘rahat ötesi’ pantolonlar sunuyor. Konforu ve şıklığı bir araya getiren koleksiyonda; esneyebilen, kırışmaz ve ütü gerektirmeyen kumaÅŸlar bulunuyor.
DeFacto ve AtolyeWolf’dan erkeklere özel koleksiyonDeFacto, erkek aksesuar markası AtolyeWolf ile özel bir koleksiyona imza attığını duyurdu. AtolyeWolf x DeFacto Koleksiyonu’nda yer alan parfüm, bileklikler, kolyeler, yüzükler, sırt çantaları, seyahat çantaları, cüzdanlar ve kartvizitlikler gibi tasarımların hem iÅŸ hem günlük hayatta kullanılması hedefleniyor.
Türkiye'nin 'En İtibarlı Markaları' belli olduTürkiye İtibar Akademisi tarafından bu yıl 14'üncüsü gerçekleÅŸtirilen Türkiye İtibar Endeksi AraÅŸtırması sonuçları açıklandı. Türkiye İstatistik Kurumu'nun 'Türkiye Örneklemi' olarak kabul ettiÄŸi 26 bölge ve 72 ilde 10 Aralık 2024 - 10 Ocak tarihleri arasında yaklaşık 15 bin kiÅŸi ile gerçekleÅŸtirilen araÅŸtırmada; ana ve alt sektörleri ile toplam 35 farklı sektördeki markaların itibar derecelendirmesi yapıldı ve Türkiye'nin itibarlı markaları belirlendi.
DeFacto, yeni Dikişsiz Kazak Koleksiyonu'nu duyurduDeFacto, sürdürülebilir moda anlayışıyla tasarladığı yeni Dikişsiz Kazak Koleksiyonu'nu modaseverlerin beğenisine sundu. Teknoloji ve yenilikçi tasarımı bir araya getiren koleksiyon, sezonun trend renkleri ve sürdürülebilir yaklaşımıyla dikkat çekiyor.
DeFacto, kasım indirimlerinde müÅŸterilerine 600 milyon TL tasarruf saÄŸladığını duyurduDeFacto, kasım kampanyasında müşterilerine 600 milyon TL’lik tasarruf saÄŸladığını duyurdu. Kasım ayı boyunca süren indirimlerde 17 milyon kiÅŸinin ziyaret ettiÄŸi internet sitesinde dakikada 24 ürün satıldı. Tüketiciler en çok siyah ve beyaz rengi tercih ederken, en çok dış giyim ürünleri arandı. Kampanya verilerine göre maÄŸazalardan en çok satın alınan ürünler arasında denim grubu, mont, kazak, pantolon ve sweatshirtler yer aldı.
Defacto ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.