Kanser tedavisi görürken tekvandoda 5 kez derece yaptı: Yaşam savaşım kadınlara örnek olsun
Hatay'ın İskenderun ilçesinde aynı anda cilt ve göğüs kanseriyle mücadele eden tekvandocu Suat Çiçek (61), tedavi gördüğü süreçte katıldığı Türkiye şampiyonalarında kendi yaş kategorisinde 5 kez derece yaptı. Çiçek, "Spor sayesinde stres yaşamıyor ve çalışmalarımı sürdürüyorum. Kadınlar kendilerini ihmal etmesinler. Yaşam savaşım kadınlara örnek olsun" dedi.İskenderun’da emekli Suat Çiçek, 2007 yılında tanıştığı milli antrenör Mehmet Korhan'ın yönlendirmesiyle tekvando sporuna başladı. Kadınlara da örnek olmak isteyen Çiçek, kendini geliştirip, Türkiye şampiyonalarına katılarak kendi yaş kategorisinde 5 kez derece yaptı. Ancak Suat Çiçek, 2021 yılında göğüs kanserine yakalandı. Kocasının da hiç yalnız bırakmadığı Çiçek, Adana ve Hatay'daki hastanelerde tedavi olurken cilt kanserine de yakalandı. Suat Çiçek, hastalığı nedeniyle köşesine çekilmeyerek, ağır tedavi sürecinin ardından spora kaldığı yerden devam etti. Hem yaşam hem de sporla olan mücadelesini bırakmayan Çiçek, hastalandıktan sonra katıldığı yarışmalarda da bugüne kadar 5 kez daha derece yaptı. 42 yaşında başladığı spor dalında böylece toplam 10 kez gümüş ve bronz madalya kazanan Suat Çiçek, yaşam mücadelesinin hemcinslerine örnek olmasını istedi.