Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Yaşadığı ‘çöp ev’de mahsur kalınca polisi arayıp yardım istedi

Bursa'nın Mudanya ilçesinde, eşiyle boşandıktan sonra psikolojisinin bozulduğu iddia edilen Mehmet Sedat G. (70), 5'inci kattaki dairesinden biriktirdiği çöpler nedeniyle çıkamayınca cep telefonuyla ihbarda bulundu. Eve giren apartman yöneticisinin yardımıyla binadan çıkarılarak sağlık ekiplerine teslim edilen Mehmet Sedat G., yardım için gelenlere, "İçim yanıyor ve çok açım" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele
  2. Tekirdağ’da şalvar gecesine yoğun ilgi; katılımcılar sokağa sığmadı
  3. Aparttaki odasında ölü bulundu
  4. Şırnak'ta 40 aile, 32 yıl sonra geldikleri köylerine çadır kurup kesin dönüş için başvuru yaptı
  5. Yaşadığı ‘çöp ev’de mahsur kalınca polisi arayıp yardım istedi
  6. Kanser tedavisi görürken tekvandoda 5 kez derece yaptı: Yaşam savaşım kadınlara örnek olsun
  7. MSB'den Kara Kuvvetleri'nin 2 bin 235'inci yılına özel klip
  8. UNESCO Listesi’ne alınışının 15’inci yılında Selimiye çevresinde farkındalık koşusu
  9. Üniversite öğrencilerinden GPS sinyali olmadan çalışan İHA
  10. Samsun'da havacılık lisesinde öğrenciler uçak simülatöründe eğitim alacak

© Copyright 2026

DHA