Şehitler Abidesi'nde saygı nöbeti başladı
Çanakkale Savaşları kahramanlarının anısını yaşatmak amacıyla 57'nci Piyade Alayı Şehitliği ve Şehitler Abidesi'nde saygı nöbeti başladı.Milli Savunma Bakanlığı ve Çanakkale Savaşları Gelibolu Tarihi Alan Başkanlığı tarafından hayata geçirilen uygulama ile 57'nci Piyade Alayı'nın kahramanlık mirasının yaşatılması ve Çanakkale ruhunun ziyaretçilere daha güçlü şekilde hissettirilmesi amaçlanıyor. Çanakkale Muharebeleri'nin kahraman birliklerinden 57'nci Piyade Alayı'nın ve kahraman Mehmetçiğin hatırasını yaşatmak amacıyla 57'nci Piyade Alayı Şehitliği ve Şehitler Abidesi'nde 2'nci Kolordu Komutanlığı'na bağlı 57'nci Alay tarafından 'saygı nöbeti' uygulaması başladı. Dönemin askeri kıyafetleriyle nöbet tutan askerler, Çanakkale ruhunu ve kahramanlık destanını gelecek nesillere aktarmaya katkı sunuyor.