Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Uraloğlu: Türk sahipli 11 gemi Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçti

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, "Savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı" dedi.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)-

Bakan Abdulkadir Uraloğlu, sanal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmeleri anbean takip ediyor, bölgedeki gemiler ve vatandaşlarımızla sürekli temas halinde bulunuyoruz. Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle birlikte savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı. Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nde bulunan toplam 7 gemide 177 vatandaşımız görev yaparken, söz konusu gemilerden biri Türk bayrağı taşıyor. Her koşulda vatandaşlarımızın ve gemilerimizin güvenliği için gerekli tüm tedbirleri almaya devam ediyoruz" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. Bakan Bolat, Moğolistan Başbakan Yardımcısı Nyamtaishir ile görüştü
  2. Devlet Bahçeli: Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz
  3. Dışişlerinden, Katar’da meydana gelen patlamaya ilişkin taziye mesajı
  4. Bakan Güler, Polonya Cumhurbaşkanı Nawrocki'yi Esenboğa Havalimanı'nda karşıladı
  5. Bakan Gürlek: Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü, isteğe bağlı atama kararnamesi çalışmaları tamamlanmıştır
  6. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Irak Başbakanı Zeydi ile telefonda görüştü
  7. Polonya Cumhurbaşkanı Karol Nawrocki 23-24 Haziran'da Türkiye'de
  8. Dışişlerinden, Karadeniz’de sahibi Türk olan kuru yük gemisine yapılan saldırıya ilişkin açıklama
  9. Bakan Fidan, Katarlı mevkidaşı Al Sani ile telefonda görüştü
  10. Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ile telefonda görüştü

© Copyright 2026

DHA