Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Aziz Yıldırım, Fenerbahçe’nin kamp yaptığı Topuk Yaylası’na geldi

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, sarı-lacivertli takımın kamp yaptığı Topuk Yaylası Tesisleri’ne geldi.

ABONE OL
Doğukan DEMİRKIRDI / DÜZCE, (DHA)-

Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarını Düzce’de bulunan Topuk Yaylası Tesisleri’nde sürdürüyor. Başkan Aziz Yıldırım, akşam saatlerinde Topuk Yaylası Tesisleri’ne geldi. Yıldırım’a başkan vekili Barış Göktürk ve yönetim kurulu üyesi Özgür Peker de eşlik etti. Başkan Aziz Yıldırım, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetim kurulu üyesi Özgür Peker, sabah antrenmanını takip edecek ve öğlen yemeğinde takımla bir araya gelecek.

Diğer Haberler

  1. Amedspor, İskoç stoper David Bates'i kadrosuna kattı
  2. Fenerbahçe, Topuk Yaylası'nda hazırlıklarını sürdürüyor
  3. A Milli Futbol Takımı, yurda döndü
  4. Mahzaroğlu Baja Şampiyonası Bolu'da start aldı
  5. Amedspor, Ermal Krasniqi'yi kadrosuna kattı
  6. Kayserispor 6 futbolcu ile profesyonel sözleşme imzalandı
  7. Vedat Muriqi: Fenerbahçemizin büyüklüğü başka
  8. Serdal Adalı: Camiamızın sabırsızlıkla beklediği, layık olduğu bir başarıyı hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz
  9. EuroLeague açıkladı; Beşiktaş GAİN de katıldı, yeni sezonda 3 Türk takımı olacak
  10. Beşiktaş GAİN’de, EuroLeague yönetiminin açıklaması için geri sayım

© Copyright 2026

DHA