Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fenerbahçe, Topuk Yaylası'nda hazırlıklarını sürdürüyor

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarına Topuk Yaylası Tesisleri’nde yaptığı antrenmanla devam etti.

ABONE OL
Doğukan DEMİRKIRDI / DÜZCE, (DHA)

Antrenman öncesinde takımla bir araya gelen Fenerbahçe Futbol Direktörü Oğuz Çetin, teknik ekip ve futbolcularla kısa bir toplantı gerçekleştirdi. Çetin, daha sonra antrenmanın bir bölümünü de saha kenarından takip etti. Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde salonda gerçekleştirilen core çalışmasının ardından sahada ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketleri yapan oyuncular, devamında 2 gruba ayrılarak dar alanda 5’e 2 top kapma ve pas çalışması yaptılar. Antrenman, yine dar alanda yapılan hücum oyunlarıyla noktalandı.


Diğer Haberler

  1. Amedspor, İskoç stoper David Bates'i kadrosuna kattı
  2. Aziz Yıldırım, Fenerbahçe’nin kamp yaptığı Topuk Yaylası’na geldi
  3. A Milli Futbol Takımı, yurda döndü
  4. Mahzaroğlu Baja Şampiyonası Bolu'da start aldı
  5. Amedspor, Ermal Krasniqi'yi kadrosuna kattı
  6. Kayserispor 6 futbolcu ile profesyonel sözleşme imzalandı
  7. Vedat Muriqi: Fenerbahçemizin büyüklüğü başka
  8. Serdal Adalı: Camiamızın sabırsızlıkla beklediği, layık olduğu bir başarıyı hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz
  9. EuroLeague açıkladı; Beşiktaş GAİN de katıldı, yeni sezonda 3 Türk takımı olacak
  10. Beşiktaş GAİN’de, EuroLeague yönetiminin açıklaması için geri sayım

© Copyright 2026

DHA