3 yıl okulun tek öğrencisiydi; nakil sonrası 32 arkadaşıyla karne heyecanı yaşadı
Van'ın Gürpınar ilçesine bağlı Yaşlıdal mezrasındaki ilkokulun 3 yıl boyunca tek öğrencisi olan Hasret Aydın (10), naklinin yapıldığı İpekyolu ilçesindeki Vali Ali Cevdet Bey İlkokulu'nda ilk kez sınıf arkadaşlarıyla birlikte karne sevinci yaşadı. Daha önce yalnız eğitim gördüğünü belirten Hasret, "Tek başımaydım, şimdi 32 arkadaşım var. İlk kez karnemi arkadaşlarımla birlikte aldım" dedi.
EN SON VİDEOLAR
- Şalvarlarla pedal çevirip, yöresel müzikler eşliğinde kilo veriyorlar
- Babalık davası reddedilen Ankaralı Necla'nın, Trump ile görüşme talebi
- Leyla'nın amcasına 'kasten öldürme'den ağırlaştırılmış müebbet
- İzmir'de imece usulü dayanışmayla nişan sevinci
- 3 yıl okulun tek öğrencisiydi; nakil sonrası 32 arkadaşıyla karne heyecanı yaşadı
- Öğretmenlerinin desteğiyle aştıkları kekemelik sorununun ardından okula yeniden bağlandılar
- Ortaokul öğrencileri hava temizleyen sokak lambası geliştirdi
- BCN College ‘Vizyon 2027’ lansmanını gerçekleştirdi
- Ölen kızlarının hatıraları çalınınca mezarının etrafını çitle çevirip, kapı yerleştirdiler
- İstanbul Akvaryum 15’inci yılında 15 milyon ziyaretçiye ulaştı