Türkiye'nin ilk astronotu Alper Gezeravcı Medeniyet Teknopark'ta gençlerle buluştu
Türkiye'nin ilk astronotu Alper Gezeravcı, İstanbul Medeniyet Üniversitesi ve Medeniyet Teknopark ev sahipliğinde düzenlenen söyleşide öğrenciler, akademisyenler, girişimciler ve teknoloji ekosistemi temsilcileriyle bir araya geldi. Yoğun katılımla gerçekleşen programda Gezeravcı, uzaya uzanan kariyer yolculuğunu, Türkiye'nin Milli Uzay Programı'nı ve geleceğin teknoloji vizyonunu katılımcılarla paylaştı.
EN SON VİDEOLAR
- Kadın dayanışması kazanca dönüştü
- Modern ve antik yaşamın bir arada olduğu Side Antik Kenti'nde tarihe yolculuk
- Türkiye'nin ilk astronotu Alper Gezeravcı Medeniyet Teknopark'ta gençlerle buluştu
- MSB: Ülkemizin yardım elini Venezuela'ya ulaştırıyoruz
- Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Altay, Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığı'na seçildi
- Şalvarlarla pedal çevirip, yöresel müzikler eşliğinde kilo veriyorlar
- Babalık davası reddedilen Ankaralı Necla'nın, Trump ile görüşme talebi
- Leyla'nın amcasına 'kasten öldürme'den ağırlaştırılmış müebbet
- İzmir'de imece usulü dayanışmayla nişan sevinci
- 3 yıl okulun tek öğrencisiydi; nakil sonrası 32 arkadaşıyla karne heyecanı yaşadı